Moltrez Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Noen som har noe formening om denne vann avkjølingen ? Gjerne kom med ideer Endret 2. mai 2004 av Moltrez Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå er jeg ingen stooor ekspert, men har lest meg en del opp på dette, her på forumet. Dersom du leiter litt, vil du finne tråder som handler om de fleste av komponentene du lister opp. Pumpen finner du her, slanger er alltid et hett tema, raddisen mener jeg at endte opp i konklusjonen "kjøp heller en større", kjølevæske er debattert etc... Jeg er ikke sikker på om kjøleblokken har blitt omtalt så mye. Antakelig vil jeg tro at beskjeden er: Kjøp en bedre, men for min del har jeg også lurt på denne. Jeg tror jeg landet på denne i stedet. Samme pris. Hvis ikke sokkelen passer, så er jo det en annen sak. Håper noen andre har synspunkter på akkurat dette. Er ikke alle av oss som ønsker å svi et helt forsvarsbudsjett i CPU-blokk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jo større radiator jo bedre. Om du har planer om å kjøle mer etterhvert ville jeg gått for en dobbel radiator. Kjøleblokken er nok ikke all verden. Kjøp heller Mist blokken (tror jeg), eller om du legger litt mer penger i det, AC Cuplex (evo også) eller DD RBX eller WhiteWater Polytop. De slangeklemmene må være ihvertfall en størrelse større. Den pumpen/vanntanken så litt skrøpelig for meg. Ville heller gått for en Eheim 1046/Hydor l20 og kanskje lage tank selv? Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg er grusomt spent, for jeg har nemlig kjøpt den overnevnte pumpen. har bare ikke montert, ennå. Alle disser den, men jeg tror den er i alle fall litt bedre enn sitt rykte. Jo større radiator jo bedre. Edit: Fant en tråd om slanger. Den finner du her. Endret 30. april 2004 av Zoot Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Goodie, let me/us know how it works ^^ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Missing report's Endret 2. mai 2004 av Moltrez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå