ratm Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Heisann. Har i det siste slitet med at maskina mi går veldig treigt & at programmer ofte henger seg. Sliter oss med å få slettet en film, får bare beskjed om at et program eller noen andre bruker filene, noe som ikke stemmer. Lurer på om at det kanskje er denne filmen som skaper problemer, noe som er rart siden filen kun er på 85 mb... Noen som har noen løsninger på problemet mitt? Eventuellt hvordan får jeg slettet filen utenom å gjøre det i utforsker? Legger ved taskmanager'n min, vennligst se om det er noe som ikke burde være der.. msmsgs.exe explorer, cpu 99, WHAT?????? wuauclt.exe winamp.exe IEXPLORER.exe taskmgr.exe nvsvc32.exe NAVAPSVC.EXE gearsec.exe gearsec.exe msnmsgr.exe ctfcmon.exe jusched.exe iTunesHelper.exe qttask.exe ccApp.exe point32.exe CCEVTMGR.EXE spolsv.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe lsass.exe services.exe winlogon.exe IPosService.exe csrss.exe smss.exe devldr32.exe svchost.exe System Ledig systemprosess Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 spolsv.exesvchost.exe svchost.exe svchost.exe svchost.exe lsass.exe Hæ? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Leste en plass at AVI filer kan gjøre dette, har noe med oppløsning osv. Husker pent lite av det, annet enn av det var noe den ikke klarte å fikse med den. Tror ett program fikset det.. sorry altså husker nesten ingenting av det jeg leste. Det med 4 svchost er nok ikke unormalt har 5 jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er vanlig at det kommer så masse om du har mange programmer installert. svchost.exe er en prosessinformasjonsfil. All informasjon angående programmene som kjører ligger der... Men til trådstarter: Slett windows og installer på nytt. Da vil alt bli mye bedre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du har som regel et par svchost's. bruker er system, network service og local service Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Får du 100% cpu usage på explorer etter boot før du prøver å se på/slette den filmen? Du kan ta end task på explorer og starte den ved å skrive "explorer" i file Task(run) Lenke til kommentar
nikolaj Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hadde samme problem med en avi fil en gang, funka å slette den fra et dos vindu.. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har hatt det samme problemet noen ganger og da har det løst seg ved at jeg har startet en annen film med mediaplayeren. Det virker på meg som om mediaplayeren "husker" hvilken film den spilte sist og av en eller annen grunn forhindrer at den blir slettet. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 fikk slettet filen.. måtte slette hele mappen, men systemet mitt går fortsatt treigt, er det noen av -exe filene i taskmanegeren som høres mistenkelige ut???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå