Gå til innhold

Battlefield 2 screens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir meg ikke over før jeg faktisk ser det på egen skjerm. Liker BFV meget godt, men ble litt skuffet over grafikken når jeg prøvde det første gang. Utifra screen-shots offentliggjort tidligere så det lekrere ut enn det det faktisk var. Men screen-shots kan slå begge veier...noen spille er mye penere i "virkeligheten" enn på bilder.

Lenke til kommentar
Bedre enn CS også  :ermm:

Skal jo ikke så mye til :roll:

Word :w00t:

Men tilbake til topic.

Personlig likte jeg aldri BF1942, men BFV har falt meg rett i hjertet. Det er grisetøft. Ikke så realistisk, men pokker heller, det er jo bare et spill...

Battlefield i nåtiden kan være midt i blinken, men tror det vil få tøff "competition" fra Flashpoint 2 og Söldner - Secret Wars.

Utifra bildene å dømme så er det jo ikke enestående grafikk akkurat. Vi har sett det før...

des,OUT!

Lenke til kommentar
Bedre enn CS også  :ermm:

Skal jo ikke så mye til :roll:

Word :w00t:

Men tilbake til topic.

Personlig likte jeg aldri BF1942, men BFV har falt meg rett i hjertet. Det er grisetøft. Ikke så realistisk, men pokker heller, det er jo bare et spill...

Battlefield i nåtiden kan være midt i blinken, men tror det vil få tøff "competition" fra Flashpoint 2 og Söldner - Secret Wars.

Utifra bildene å dømme så er det jo ikke enestående grafikk akkurat. Vi har sett det før...

des,OUT!

Jaha. Hvilket spill der man kan sprenge byggninger ser så bra ut som dette?

Lenke til kommentar
Jaha. Hvilket spill der man kan sprenge byggninger ser så bra ut som dette?

Å, det er mange det. Men jeg skal nevne et som har vært ute en stund og et som kommer om noen uker/mnd. Flashpoint (m/mods), Söldner - Secret Wars (for de som får demoen til å virke skikkelig)

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...