Sneglen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Jeg beklager om dette er gamle bilder. I mine øyner ser dette bra ut! Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg har ikke sett dem før Ser bra ut dette her ! *glede seg* Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I mine øyner ser dette bra ut også Gleder meg til dette kommer, engang Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jepp...kommer nok til å holdes busy av Battlefield-serien i et par år til nå ja Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jepp...kommer nok til å holdes busy av Battlefield-serien i et par år til nå ja Jepp! En meget suksessfull serie har dette blitt, uten melking som The Sims Bedre enn CS også Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til /me agrees Jepp BF2 ser ut som noe jeg kommer til og kjøpe:) Blir spennende og se, bare håper de ikke fucker opp som BF:V.. men så har jeg alltid hatet Vietnam spill Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til /me agrees True, true Noen som vet hvilken grafikk motor som brukes? Navn? Er den laget "inhouse"? Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Gir meg ikke over før jeg faktisk ser det på egen skjerm. Liker BFV meget godt, men ble litt skuffet over grafikken når jeg prøvde det første gang. Utifra screen-shots offentliggjort tidligere så det lekrere ut enn det det faktisk var. Men screen-shots kan slå begge veier...noen spille er mye penere i "virkeligheten" enn på bilder. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som har sett flere bilder enn disse 3 og de 2 som HW.no har vist? Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til alt er bedre en cs... med untak. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så lenge grafikkmotoren er mer optimisert enn den de har nå så... den suger jo helt villt. Grafikken er ikke noe å skrive hjem om, og alikevel krever den litt maskinkraft. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 er dette virkelig ingame? ser vanvittig bra ut! gleder meg til å sprenge ting!!! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til Word Men tilbake til topic. Personlig likte jeg aldri BF1942, men BFV har falt meg rett i hjertet. Det er grisetøft. Ikke så realistisk, men pokker heller, det er jo bare et spill... Battlefield i nåtiden kan være midt i blinken, men tror det vil få tøff "competition" fra Flashpoint 2 og Söldner - Secret Wars. Utifra bildene å dømme så er det jo ikke enestående grafikk akkurat. Vi har sett det før... des,OUT! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bedre enn CS også Skal jo ikke så mye til Word Men tilbake til topic. Personlig likte jeg aldri BF1942, men BFV har falt meg rett i hjertet. Det er grisetøft. Ikke så realistisk, men pokker heller, det er jo bare et spill... Battlefield i nåtiden kan være midt i blinken, men tror det vil få tøff "competition" fra Flashpoint 2 og Söldner - Secret Wars. Utifra bildene å dømme så er det jo ikke enestående grafikk akkurat. Vi har sett det før... des,OUT! Jaha. Hvilket spill der man kan sprenge byggninger ser så bra ut som dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 minner meg om desertcombat med litt mer detaljert grafikk, men det at man kan knuse bygninger blir digg Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jaha. Hvilket spill der man kan sprenge byggninger ser så bra ut som dette? Å, det er mange det. Men jeg skal nevne et som har vært ute en stund og et som kommer om noen uker/mnd. Flashpoint (m/mods), Söldner - Secret Wars (for de som får demoen til å virke skikkelig) des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå