Bremen Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Cd brenneren min funka fint før jeg la inn xp, men nå greier den ikke lese noe CD-er brenneren: liteon 1210c Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 program vare bruker du da?? jeg fikk ikke noen program til å funke på min maskin heller med den 4x brenneren jeg har. klart det er litt fartsforskjell, men kan vere at denne brenneren ikke er "mainstream"?? vet ikke helt det der. leste at WinXP har til de 1000 mest brukte merkene og 10000 produkt totalt eller noe i den duren (husker tallene 1000 og 10000 ;D) Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Grunnen til det er at WinXP-brenneprogrammet er enablet dvs at du kan via xp brenne cd'er uten noe videre programvare. Prøvde denne måten men det var håpløst fordi XP buffret alt til XP-disken først og brenninga gikk mmyyyeee senere. For å slå av CD-recording i WinXP går du inn på egenskaper til cd-brenneren (under min datamaskin) og trykker på taben med cd-recording, så fjerner du "hukket". Håper dette hjalp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå