Gå til innhold

Farcry problemer

Anbefalte innlegg

ja jeg er da en heldig eier av det altfor gøye spillet farcry, men det er et problem!

Spillet hakkker på en rar måte...jeg har et radeon9200 og 256mb ram.

Når jeg spiller så funker det helt fint..hakker ikke i det hele tatt, men på enkelte steder i spillet, ofte samme stedet på en bane hakker dt noe fælt...

Viss jeg går ut av programmet og prøver å ta det av står det at programmet svarer ikke...er dette fordi jeg har for lite ram, eller er det noe galt med spillet...

Pussig at spillet skal hakke på bestemte steder på en bane og funke ellers helt fint

og ikke minst irriterende!!! noen brukere som har hatt lignende problemer, eller vet ka jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er fleire som har problem med far cry og det aktuelle skjermkortet.

grunnen til hakkningen er mest sansynleg fordi du har lite ram (kor mykje har du?) dermed vil spelet hakke på dei same plassane. dette er sikkert der det skjer mykje samtidig.

spør ein moderator om han kan flytte denne tråden til far cry forumet.

Lenke til kommentar
Elendig skjermkort og ALTFOR lite RAM!!!

For å kjøre spillet lagfritt trengs det 1024mb RAM og 9800RADEON skjermkort!!!

Ehhh, ta det med ro da. Funker helt fint med bare 512 mb ram og radeon 9700pro her. og da har eg ein del på high.

Men det er nok litt for lite ram og litt gammelt skjermkort.

Lenke til kommentar
Elendig skjermkort og ALTFOR lite RAM!!!

For å kjøre spillet lagfritt trengs det 1024mb RAM og 9800RADEON skjermkort!!!

Hvilken verden lever du i? Kjører det knirkefritt på Geforce TI4600, 1280x1024, 768MB ram, og det går helt knirkefritt.

Über - en del har hatt suksess med en minimal underklokking av skjermkortet. Aner ikke hvorfor det virket, men det funket fint for en kamerat av meg som hadde noen av de samme problemene som deg.

Ellers bør du heller se etter hjelp i Farcry forumet.

Lenke til kommentar

Du skriver ingenting om hvilken cpu du har. Farcry er et spill som er veldig cpu-krevende. Det går godt an å spille på et lavere skjermkort om cpuen er kjapp nok.

Det at spillet hakker på samme plasser har med AI'en på fiender som blir "aktivisert" på området du kommer inn i. Spesielt på det første demo-brettet når man kommer inn på den første stranda vil det hakke. Det er en plass det kryr av folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...