Kasp Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Er nå nesten ferdig med moddingen av mitt kjedelige, svarte Chieftech midi. Har sagd ut plexiglass, putta inn lazerLED og et par vifter fra før av.. På mandag satte jeg igang med en Bit-tech inspirert casemod på samme kabinett. Jeg bestemte meg for å: Pusse ned og polere begge sidedører og lakke fronten i sølvmetallic, resten må jeg ta etter komf.. (litt outta cash) En venn av meg kom opp med en slipemaskin, og vips så var vi igang : Dette var sidedøra bak som er under våtsliping Fronten under lakking.. Etter første pussin med våtslipepapir (p200): Prøvde på fronten for første gang etter første lag Sidedør 2 etter stikksag: Inni: Etter dette pussa jeg begge sidene med p1200 papir og "Metall and Chrome Polish": Kutta også over alle griller bak for å få det hele til å se litt mer industrielt ut: Tha front is finished Skal muligens ta topplokket nå også.. Og jeg må jo ta bort de stygge2k rillene forran! Noen som har idé til hva jeg kan gjøre der? Endret 29. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Very Good. Kjekt visst det kommer flere bilder også. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hva synes dere om arbeidet mitt? EDIT: Første mod så jeg tar både ros og ris Endret 29. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 så faktisk ganske bra ut stå på! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Kommer fler bilder ettehvert Er ikke helt sikker på om jeg skal slipe toppen oxo, eller om det skal forbli svart.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kommer fler bilder ettehvert Er ikke helt sikker på om jeg skal slipe toppen oxo, eller om det skal forbli svart.. Jeg synes du skal slipe toppen også Ser bra-bra ut så langt ihvertfall! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Kommer fler bilder ettehvert Er ikke helt sikker på om jeg skal slipe toppen oxo, eller om det skal forbli svart.. Jeg synes du skal slipe toppen også Ser bra-bra ut så langt ihvertfall! Da blir det det snart Får vel forhåpentligvis litt gryn til komf'en, så det er bare å komme med forslag til mer jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bra, sett inn en 120MM vifte i toppen da. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forslag: Slip bak-delen av kabinettet og toppen! Det ble pent og blankt, keep up the good wrk Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Forslag: Slip bak-delen av kabinettet og toppen!Det ble pent og blankt, keep up the good wrk *skrevet ned* Bakdelen? åssen da mener du? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Få hele kabinettet til å ha samme overflate.. Ikke pent med en flekk svart her og en flekk sølv der... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Her kommer nytt bilde etter en skikkelig oppryddning inni kabinettet: Skal ta toppen snart nå, er bare komf og mye å gjøre på skolen, Stay Tuned Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Forslag: Slip bak-delen av kabinettet og toppen!Det ble pent og blankt, keep up the good wrk *skrevet ned* Bakdelen? åssen da mener du? Her har du bakdelen på et kabinett, slip ned det som er merket med rødt: PSU også, tror det kan bli bra MrX_ sa det, få hele kabinettet til å ha samme overflate Gleder meg til å se update! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mye du kan gjøre med de rillene, min favoritt er denne: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=33970 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Sp33D: Liker ikke helt look'en på sånn hønsenetting.. Thomas Hansen: Hva er vitsen med å slipe baksia. den er jo metrallfarga allerede.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Her er også noe du kan gjøre med rillene dine... ganske stilig Edit: Se på side 5 og 6 på den linken eg viste dere Endret 5. mai 2004 av MuD Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Hehe, takk for gode ideér til rillene forran :D Men jeg har sett to typer riller før, det er den på Bit-tech, og den nettinga.. Hmm, sorry hvis jeg er litt pirkette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå