Arangaras Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skal kjøpe meg nytt headset, og har bestemt meg for at det blir eitt av desse to. Men etter å ha sjekka prisguiden finn eg at Sporta Pro er billegare enn Porta Pro. Eg lurer difor på om Sporta Pro er dårlegare enn Porta Pro... Har nytta søkefunksjonen, men har ikkje funne noko rundt dette. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 SportaPro er (etter mi meining) bedre å ha på seg, men PortaPro har litt bedre lyd... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 SportaPro er (etter mi meining) bedre å ha på seg, men PortaPro har litt bedre lyd... Min stemme på det også. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ehm. De har de samme elementene. Det er ihvertfall hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det stemmer. Man kan bygge hjemme-høyttalere med de samme elementene også, men likevel få veldig forskjellig lyd. -Jada, vet det ikke er et veldig godt eksempel.. Uansett hører jeg forskjell på de to fra Koss, dog ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja.. Sporat Pro er best åha på.. men Porta Pro er best lyd i! har selv Porta Pro og er stor fornøyd! syns de ser bedre ut også! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg syntes PortaPro er bedre å ha på (kanskje huet mitt er unormalt) og har bedre lyd. PortaPRo ser også bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå