sveggi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg bestilte en mobiltelefon for en uke siden fra elkjøp, er det noen som vet hvor jeg kan følge med på orderen? Skulle likt å hatt den før helga Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Rare greier. Om du ikke har fått pakkenummer så synes jeg nå du skal ta å sende de en mail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis du kjøpte fra elkjop.no så må du ringe kunderservicetelefonen dems for å kunne få vite status på bestillingen... skikkelig teit... Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ok, ja det var skikkelig teit. Er det noen som har erfaring me sendetiden til elkjop.no? Det burde vell ikke gå så mye lenger en ein uke?!? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvis du kjøpte fra elkjop.no så må du ringe kunderservicetelefonen dems for å kunne få vite status på bestillingen... skikkelig teit... Da jeg bestilte derifra fikk jeg sendingsbekreftelse og sporingsnummer pr mail. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jeg har fått ordrebekreftelse. Men ser ikke noe sporingsnr, bare pakkenr. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg bestillte for 14 dager siden den phillips skjermen til 599.. fikk etter påske mail om at den var sendt og med sporingsnr slik at jeg kunne følge med pakken Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Tror dere at pakken min enda ikke er blitt sendt og det er defor jeg ikke har fått noe sporingsnr bare ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sikker på at den er på lager da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå