Purify Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Øhm, et typisk nybegyner-spørsmål. Hvordan flytter jeg websiden jeg har laget ut til midten av browseren i Microsoft Publisher 2004? Slik at siden blir midtplassert på skjermen, og ikke klint uti venstresida. Svar tas imot med takk Edit: Noen som vet hvordan jeg lager plusslinker eller hva man kaller det for? Slik ca: - Basketball Man trykker en gang, og da blir det: - Basketball - NBA - BLNO - Idoler - Ligaer Noen som vet? Endret 28. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Et godt tips: Ikke bruk Publisher.. Lær deg (X)HTML og CSS med en gang, så skriver du koden selv. Hvis dette ikke er et alternativ, så bør du satse på Macromedia Dreamweaver MX 2004 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Et godt tips: Ikke bruk Publisher.. Lær deg (X)HTML og CSS med en gang, så skriver du koden selv. Hvis dette ikke er et alternativ, så bør du satse på Macromedia Dreamweaver MX 2004 Orker ikke å lære meg (X)HTML bare for et lite skoleprosjekt for to jeg kjenner Hvis jeg blir opptatt av dette emnet, så kan det hende at jeg finner ut at jeg skal lære meg det. Dreamweaver er vel ikke freeware, koster jo masse penger. Så du vet altså ikke hvordan man gjør dette i MS Publisher? Endret 28. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
gather Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tviler på at det i det hele tatt er noen her på WD forumet som bruker publisher til og lage sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå