Rydjord Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Dei samlar underskrifter mot Atari på petitiononline.com på grun av deres valg om å holde tilbake den engelske versionen av Das Nacht des Raben (The night of the raven) ta deg ein tur og signer jo flere jo bedre Signer Her Endret 1. mai 2004 av TST Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Oppe i 260 signaturer nå, mangler ikke så mye nå. del gjerne linken med andre forumer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Endrer topic fra "G2 addon" til "Gothic 2-addon". Fint hvis du passer på å ha litt mer beskrivende emnefelt i tiden fremover. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ok. Da var den signert Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 358 signaturer nå! jess, håper det kommer, har sett frem til dette helt siden den ble annonsert. skjønner ikke at det kan ta så sinnsykt lang tid å oversette da...... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 362 nå Gothic var årets spill i fjor. Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 358 signaturer nå! jess, håper det kommer, har sett frem til dette helt siden den ble annonsert. skjønner ikke at det kan ta så sinnsykt lang tid å oversette da...... Det er allerede ferdig oversatt det er bare Atari som holder den tilbake. Lenke til kommentar
kojak.exe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 sorry at jeg kommer inn på forumet for å være negativ, men det burde være grenser! det innlegget på petition-siden, er forsøkt skrevet på et slags engelsk, men sjelden har jeg sett så dårlig språk. det dreier seg om å virke litt seriøs. MEN, det er drit kult at det tas tak i denne saken. lengter etter The Night of The Raven selv!! det kommer til å eie! ståo påo Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Når Atari ser mange navn på skjermen sin, så MÅ de jo bare oversette spillet. Heia underskriftskampanjer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bare et spørsmål av ren nyskjerrighet: Er det noen som har noen tall eller statistikk på om disse underskriftskampanjene faktisk virker? Jeg ser stadig vekk slike underskriftskampanjer på Petition Online, men man får sjeldent høre at selskapene tar til fornuft? En annen ting: Vennligst _ikke_ post et innlegg her hvor alt dere har å si er hvor mange signaturer som har kommet inn! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har alsri sett noe bevis på at det hjelper. MEn det kan jo virke som at det kan ha litt å si. Som f.eks i den Fallout 3 saken.. Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) sorry at jeg kommer inn på forumet for å være negativ, men det burde være grenser! det innlegget på petition-siden, er forsøkt skrevet på et slags engelsk, men sjelden har jeg sett så dårlig språk. det dreier seg om å virke litt seriøs. MEN, det er drit kult at det tas tak i denne saken. lengter etter The Night of The Raven selv!! det kommer til å eie! ståo påo Lol, ikke jeg som har skrevet, all ære tilhører Freakie over ved Rpgdot.com forumene. Men allikavel skal han ha enorm respekt for at han ivertfall prøver og ikke bare sitter og stirrer tomt på skjermen når det kommer dårlig nytt. Og som jeg skrev før så er The Night of the Raven ferdig allerede, Både oversettelse og innspillinger av Engelske stemmer ferdig for lenge siden. Det er bare Atari som holder tilbake. Vist det verste skulle skje og Addonen aldri kommer så finns det heldigvis alternativer. det er mye som foregår rundt omkring nå ett annet veldig interesangt prosjekt er Dette det verdt et besøk Endret 2. mai 2004 av Rydjord Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er 90% sikker på at det er en franskmann som starta denne kampanjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bare et spørsmål av ren nyskjerrighet: Er det noen som har noen tall eller statistikk på om disse underskriftskampanjene faktisk virker? Jeg ser stadig vekk slike underskriftskampanjer på Petition Online, men man får sjeldent høre at selskapene tar til fornuft? ! det skjer vel tilnærmet lik aldri. det finnes ikke en eneste spillprodusent som tar helomvending pga det er 500stk som vil ha spillet, og sannsynligvis kommer ikke hver av de til å kjøpe spillet heller. da de la sam&max2 på is så fikk man jo masse underskrifter på petitiononline, det hjalp ikke i det hele tatt, og da var det snakk om flere tusen (hvis jeg ikke husker helt feil). point is, hvis en spillprodusent først har bestemt seg for noe, så er det veldig mye som skal til for å endre på det. hvis det er noe økonomisk som ligger bak så kommer ikke 500personer til å endre på det. Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Uansett så er det verdt ett forsøk, det skader jo ikke og det tar bare to minutter av ditt liv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hva skjedde der? Ryktene vil ha det til at Fallout 3 er tilbake i produskjon, eller ihvertfall planglagt videre produksjon.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Signert så det suser i treverket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå