Sneglen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Jeg har for øyeblikket en fungerende 3310 som jeg har hatt i mer enn 3 år. Den har fungert til mitt bruk, men nå føler jeg at jeg trenger noe nytt! Følger den fine malen som er laget og den ser da slik ut: Funksjoner: -Kalender: Ja. (Ikke nødvendig) -MMS: Ja -GPRS: Nei -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja -Email klient: Nei -Spill: Nei. (Trenger ikke) -Profiler: Er vel noe alle mobiler har, men lydløs bør virkelig være med! Form: -Klapp/"Vanlig" [T610/T630/K700 og lignede] -Vekt: Ikke så viktig, men lett = bra! -Antenne. Integrert! Skjerm: -Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Ikke for liten. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 800 og 1200 kroner til rådighet. Mobil m/ab altså. [Ønsker Sense men NetCom er vel også et godt alternativ?] Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson. "Hater" ingen merker, men det må fungere! -Kamera: Nei (Trengs ikke) -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -Triband: Ehm? -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Ja. -Minne: 200 kontakter hadde vært fint. Minimum 150 -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Nei. -Radio: Nei. -Wlan: Nei. -3g(UMTS): Nei? Batterilevetid: Ganske viktig! Får editere posten om det er noe jeg har glemt Jeg har sett på Z600 og mener den skal fungere meget godt til mitt bruk, men er åpen for andre forslag! Endret 28. april 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Z600 oppfyller nok alle dine krav ja. Men hva med T610 eller T630 da? Jeg ville heller hatt T630 enn Z600, men det er jo min mening da Ellers så er det vel ikke så mange andre alternativer med tanke på at du ikke har så masse penger å legge bort i det. Kanskje V600(Motorola) eller den blir kanskje litt for dyr?! Men Z600 eller T630 er meget bra valg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Antall $ jeg kan bruke kommer an på hva jeg skal ha av pc deler. For øyeblikket ser det ut til at jeg kommer til å ende opp med omtrent 1200. Motorola vs. SE - Jeg ser på SE som det beste for meg. Tror egentlig det vil falle på en SE tilslutt. Når det gjelder T630 vs. Z600 så liker jeg designet til Z600 bedre og det finnes nok av bekjente som har T610/T630. [Liker å ha det andre ikke har ] Lite spørsmål: Vil ikke skjermen til Z600 være bedre beskyttet enn T630? Jeg pleier å ha endel i lommene mine [Penger, IXUS i, nøkler etc.] Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Klapp-telefoner gir naturligvis bedre (100 %) beskyttelse for skjermer. Når det gjelder SE Z600 skal du vite at denne er STOR. Og TYKK. Ja, den er faktisk en liten koloss. Det er ikke uten grunn at den har fått navnet "godklumpen", "tjukken" osv. i diverse tester. Ville nok definitivt gått for SE T630 fremfor Z600 om jeg var deg. Denne har en litt bedre software, noe bedre hardware (deriblant en bedre og skarpere skjerm, og skal være en god del raskere på SMS og i menyene) - og et par andre forbedringer (ikke veldig betydelige) som rett og slett gjør den til en bedre telefon. I tillegg er den behagelig å ha i lomma! Den er tynn og kompakt - klart mye bedre enn en klapptelefon på Z600's størrelse spør du meg (og mange andre). Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hvor STOR er det snakk om her? En i klassen har en Z600, men det begynner å bli en stund siden jeg så størrelsen på den. Virket ikke SÅ stor når jeg så på den for noen uker tilbake Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Den er ikke SÅ stor som mange skal ha det til. Har en selv. Kan ikke skjønne at folk sier den er SÅ SVÆR. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 SÅÅÅÅÅÅÅ svær nei... *skratte* Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tok et bilde av den, ved siden av en T310 og noe annet rask Så kan du jo avgjøre selv. Så stor som mange skal ha det til, er den ikke Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Det så absolutt overkommelig ut! Hva med et bilde fra siden? Hadde vært ypperlig! BTW; Du har samme farge/deksel jeg ønsker Endret 29. april 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Er ikke så STOR sånn i høyde og bredde nei, men er jævla tykk da, hehe... det som er hele problemet. Blir jo som å ha et eple i lomma. Her er den f.eks. sammen med Samsung E700: Finner flere bilder av den på denne siden. Så faktisk slankere ut der enn den egentlig er. Kjenner et par som har den og selv om de synes det er en knakende god telefon må selv de innrømme at den buler vel mye i lomma i forhold til f.eks. en smal klapptelefon eller en ordinær telefon. Endret 29. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tykkelsen glemmer du fort. Dessuten er den heller ikke så tjukk som mange vil ha det til. Den er ypperlig med alt av funksjoner du kan tenke deg. Skal du ha en t630, må du vente til langt uti mai før den kommer i butikkene, mens de fleste har z600 inne. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Så ganske tjuk ut spør u meg...legg inn litt mer penger da...spar litt til.. og drit i blåtann..så tar du en e700..er en drit digg snerten liten fin nydelig sexy mobil.. mega digg..jeg har den og syns den er helt ypperlig..skal du ha deg klapp mob burde du gå for den... men så klart hvis du ikke vil ha klapp,,trenger blåtann, ikke bryr deg om kamera(som jeg gjør,,mye av grunnen til at jeg kjøpte den), ikke vil bruke så mye penger..så ville jeg godt for t630,, høres ut som du vil like den... men, sorry at jeg gjentar meg, skal du ha kamskjell gå for Samsung e700..begynner å bli litt gammel men men... jeg syns den er drit digg... tror du blir mega fornøyd med den.. er et par irr. momenter der men men.. den er bare best..ville ikke bytta den inn mot noen annen mob(bortsett fra e710 da;) , men den selges jo ikke i norge) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Var nede i butikk i dag og så på den (sample versjon), sammenlignet den med T630, og den var ikke mye tykkere! Føltes som 3310 i lomma Møtte også på tidligere nevnt kompis og fikk sett litt mer på den. Virker som om Z600 er mobilen min, uansett hva dere sier Gjenstår vel å finne billigste sted å kjøpe den da. Telebutikken gir den bort til ~900 (m/netcom), noen som vet om billigere (helst med Sense)? Endret 30. april 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Virker som om Z600 er mobilen min, uansett hva dere sier Samme som jeg tenkte når jeg kjøpte min. Det er en meget bra telefon som du kommer til å bli veldig fornøyd med Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Tykkelsen glemmer du fort. Dessuten er den heller ikke så tjukk som mange vil ha det til. Den er ypperlig med alt av funksjoner du kan tenke deg. Skal du ha en t630, må du vente til langt uti mai før den kommer i butikkene, mens de fleste har z600 inne. er vel heller omvendt. vi har masse t630 på lager, i sort. z600 har vi derimot ikke sett noe til på en god stund nå. husker ikke prisen i huet på z600, men vi tar hvertfall 790 spenn for t630 med netcom talk/active talk. med litt forbehold om prisen så er det 890 for z600 med netcom talk/active talk. btw...fom 1 mai så forsvinner talk og small talk, og et nytt abb kommer inn som heter easytalk. det vil kicke like mye som youngtalk, så hvis du vil ha en billig tlf uten å ha active talk så bør du forte deg å kjøpe. og til slutt. finn deg en butikk som ikke bruker dummies, sånn at du kan prøve tlf før du kjøper den. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Endret 30. april 2004 av veggiss Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Bra valg. Du kommer til å bli kjempefornøyd. z600 er en cool telefon. Lykke til. Endret 30. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 I am Teh Fornøyd™! Har SE Z600 nå Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har jeg sagt at du gjorde et bra valg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå