boyofwonder Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei! Har et skikkelig kjipt problem. Jeg spiller spill som Championship Manager 03\04, Far Cry og Splinter Cell og meget ofte så booter maskinen under disse spillene. Er veldig usikker på hva grunnen til dette er. Viften er ren og pen. Noen flere forslag på en løsning eller på hva problemet er? På forhånd takk! Artur Burdek Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 etter det jeg har hørt så stammer reboot fra enten Minne feil eller et PSu problem, eller at det kansje blir for varmt, men aller vørst så prøv å let etter et program som tester minne ditt, også kjører du den og sjekker om det dugger opp noen feil så sier du ifra hvordan det gikk www.google.com er en fin plass å begynne på Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.memtest.org http://memtest.org/#downiso tror jeg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du kan gå på egenskaper på min datamaskin -> avansert -> oppstart og gjenoppretting, fjerner du krysset på "start på nytt automatisk". Da vil du se en feilmelding istedenfor at den rebooter, det kan hjelpe deg litt i feilsøkingen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du kan gå på egenskaper på min datamaskin -> avansert -> oppstart og gjenoppretting, fjerner du krysset på "start på nytt automatisk".Da vil du se en feilmelding istedenfor at den rebooter, det kan hjelpe deg litt i feilsøkingen takk, det skal jeg også teste ut gitt Lenke til kommentar
boyofwonder Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Vel, jeg utførte testen. Inge feil ble funnet etter 10 tester! Hva mer kan jeg gjøre? Siden jeg tok av haken med "slå av automatisk" i egenskaper på min datamaskin, har det minket betydelig. Hva mer kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva mer kan jeg gjøre? Det kan være på grunn av skjermkortet ditt. Hvilket skjermkort har du ? Lenke til kommentar
boyofwonder Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har NVIDIA GeForce4 Ti 4200. Aldri hatt problemer med det før . Kan overklokking av RAM brikken min hjelpe? Har 512 MB DDR Ram. Hvordan overklokker man i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå