Lars_Olav_N Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Først: Beklager hvis det er dårlig emne tittel, men jeg kom ikke på noe mer beskrivende. Jeg har et problem med at jeg ikke vet hva slags syntaxer jeg skal bruke for at alt skal virke på en linux-server: I windows kan du skrive "./hjemmeside/side1.html" når du skal linke fra en side men dette fungerer ikke på Linux. Hva er det som tilsvarer dette så det virker når jeg laster opp siden til en Linux server? På forhånd takk for eventuelle svar! Endret 28. april 2004 av Lars_Olav_N Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vet ikke helt om dette er rett kategori og jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente... meen: slashene andre veien? (har ikke peiling jeg... ) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det der skal vel virke på any server... win - linux - whatever, tror nok du bør søke etter feil andre plasser... Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Men det virker med den linken når jeg har hjemmesiden på dataen min... Men ikke når jeg laster den opp på webhotellet som er Linux...:/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sikker på at filen finnes nettopp der du tror den er? Veldig ofte når folk kommer her og klager på at de har ett rødt kryss istedenfor bildet sitt, er det fordi de enten har linket feil eller glemt å laste opp filen. Forresten: Prøvd uten . foran /? Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ja, har prøvd det også.. I tillegg til hele banen... Skjønner ikke helt dette:/ Får bare prøve meg frem videre og håpe på at kanskje noen har hatt samme problem.. Takk for svar foreløpig:) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ta å post koden din, evt en link til siden, så kansje vi kan finne ut hva det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå