Gå til innhold

data restarter plutselig :\

Anbefalte innlegg

har en data som plutselig kan bestemme seg for og restarte ... det skjer for det meste når den er under load , men det kan skje ellers også .... skjønner ikke helt hva som er problemet , så derfor spørr jeg her :p ...

er vanligvis ganske stabilt , kan stå på i ca en uke viss jeg ikke loader for masse :p .. hehe

Har en enermax 550w psu ...

vapochill PE

Intel p4 3,0 @ 3.6 :\ . wii ....

1024 ram 333mhz :( ... @ 334 :p ...

320 gig , 4 disker ...

Msi neo2 fisr2 ... osv ...

hadde forresten en enermax 431 w psu før ... hadde samme problemet da ....

12 volt railen kjører på ca 11.92v ... :) ....

takker for all hjelp :) ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lite sannsynlig med en så kraftig PSU du har, men det kan være den ikke klarer å levere nok strøm på 12V-kretsen. Kjører ikke Vapochillen på 12V? Hadde det samme problemet selv, bare med en 360W Chieftec (noe dårligere, ja). Det resulterte i at PSU-en røyk og jeg måtte handle ny. Men det er også mulig du må klokke nedover igjen som tidligere nevnt.

Rett meg hvem som helst dersom jeg sier noe feil her nå.

hohoi! Inlegg nummer 100! :w00t:

Lenke til kommentar

jah , har kjørt prime95 i 20 timer , dønn stabilt :p ... det var på 3530 mhz ...

den har vert ganske stabil på denne clockraten ... men jeg lurer på hvorfor d skal bli så ustabilt når jeg overklokker til feks 3700 ... har prøvd og stille på vcore OL ... og rammen kjører på ca 333 siden den ikke er laget for mere :( ... folk klarer jo oppimot 4 ghz med denne prosessoren med standard vcore ! ... jeg klarer ikke en gang 3530 mhz med standard vcore!... det blir bare ustabilt :hmm: ... .. heh..

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...