PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hmm, har mekka en side her, forøvrig hoster jeg den hjemmenefra med ikke så rask linje.. men kommer til å bli home.no snart Side. EDIT: Dette er da en lav betaversjon av siden, Trenger forsalg til både logo, navn, og design på sidem, eventuellet innhold. Endret 28. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 noen andre enn meg som ikke skjønner ordet "side" i denne sammenheng? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Den siden burde du kanskje jobbe litt mer med. Lag headers osv. Blir kanskje litt kjedelig hvitt? Men, selvfølgelig, bedre enn ingenting hvis du har kodet den selv (noe jeg ikke kan ) Endret 28. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 så det er liksom ikek noe som kan forbedres? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) så det er liksom ikek noe som kan forbedres? bare lag en ny.. syns du selv den er fin? Endret 28. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Utrolig fælt og dårlig.. Nå, fortell meg hva var konstruktivt i den linjen? (MumleIdiotMumle) Til Trådstarter: Jeg anbefaler deg på det sterkeste å lese litt på W3schools, Polecat's Inpirasjonsside og Arve's CSS-side Det er en stor fordel å kunne litt HTML og CSS før man poster en side til kritikk på dette forumet, pga (noen) tankeløse idioter som ikke kan og gi kritikk. "Utrolig fælt og dårlig" er ikke konstruktivt i det HELE tatt. Endret 28. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tja fine retter du hadde Men siden er vel laget for å se jævlig ut så da ser den jo bra ut på sin måte Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 tja fine retter du hadde Men siden er vel laget for å se jævlig ut så da ser den jo bra ut på sin måte takk for de tinga SirICE tar å leser på det etterpå. admin'c: nja nei, jeg vil jo på en måte lage en ordentlig side da. det som er der er veldig sånn grunnleggende og basic html som jeg har brukt, så å si for å få en innføring i det. hmm Lenke til kommentar
kpe Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 så det er liksom ikek noe som kan forbedres? Lag ny side Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Purify: STFU? les INFO: Websider til kritikk - en liten pekepinn purken: Det er en side selv om den ikke er særlig utvikla... og.. BEGRUNNELSE mine herrer... begrunnelse.. -------------------------------------------------------------------------------------- Den er veldig.. hvit.. og lite spennende... Som du selv sier så ønsker du forslag til farger, logo(header?), navn, innhold, osv.. Egentlig alt en "side" består av... men.. noen tips, og et par linker: - Mink kontrastene.. finn en farge du liker, og bruk f.eks. colormatch.dk for å finne et par-tre farger som passer til den du har valgt.. Så kan du begynne å tenke på layout.. - Hvordan ønsker du oppsettet? - Hvilket innhold skal du ha, og åssen skal du presantere det? - Lær deg div/CSS -basert design med en gang, så slipper du å begynne med ting (table eller frame layout) som er så og si utdatert.. - w3schools.com Veldig bra sted å starte.. - alistapart.com Masse bra artikler - sitepoint.com masse bra artikler om alt av webutvikling, les gjerne gjennom helt fra "starten" av artiklene på venstre side.. Mye nyttig! Bare å spørre her når du lurer på noe, men innhold f.eks. bør du nok kanskje tenke ut selv.. Og.. *kremt* til dere som ikke kan holde kjeft/komme med noe vettugt: leave the attitude by the door... Endret 28. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finn først ut et dissegn, lag en passende logo, passesnde farger, lag frames osv. Blir somregel bra når man legger litt arbeid i det Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finn først ut et dissegn, lag en passende logo, passesnde farger, lag frames osv. Blir somregel bra når man legger litt arbeid i det ..nei. ikke lag frames Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finn først ut et dissegn, lag en passende logo, passesnde farger, lag frames osv. Blir somregel bra når man legger litt arbeid i det ..nei. ikke lag frames er ikke akuratt noe mester i å lage hjemmesider men jeg lagde hvertfall "deler av hovedsiden" som jeg hadde i framesne og la på tekst og slikt til slutt. Ble faktliskt gangske bra. Synes jeg da Kan sikkert bli mye bedre på andre måter.. Laget sider 2 ganger.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finn først ut et dissegn, lag en passende logo, passesnde farger, lag frames osv. Blir somregel bra når man legger litt arbeid i det http://www.useit.com/alertbox/9612.html <= Nei, du skal ikkje bruke frames. Uansett, gjør omtrent som cfenzo sa - men det viktigaste bak ei side er en god idè! Uten en god idè kan heller ikkje sida bli spesielt bra... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Morsom side, men den tissen var ikke fin. Ang. web-design er jeg enig i SirIce. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bare jeg som ikke får opp siden eller?? Vil gjenre se den for å komme med noe konstruktivt Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mens dere er inne å tar en kikk på siden til "insider", og kanskje har litt tid til overs... Kunne ikke tatt en liten tur innom siden min (Laget for å ha i russetiden) med det samme: Russ 04... Kom gjerne med konstruktiv kritikk her også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Mens dere er inne å tar en kikk på siden til "insider", og kanskje har litt tid til overs... Kunne ikke tatt en liten tur innom siden min (Laget for å ha i russetiden) med det samme: Russ 04... Kom gjerne med konstruktiv kritikk her også Ny tråd, kanskje..?!?! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg tror, utifra det jeg ser du har laget, at dette er en tanke useriøst og gjort med liten innsats. Jeg ser at siden er laget med FP5, og du har kanskje ikke beveget deg vekk fra wysiwyg funksjonen. For alt jeg vet, har dette blitt laget på under 5 minutter (sett vekk i fra de flotters mattipsene). Ta en titt på de andre som lager hjemmesider her inne i web-delen av forumet; de fleste legger litt tid og sjel i det. [url="http://polecat.demoted.org/inspiration/"]Ta deg noen timer med å bla gjennom alt, og revurder om du virkelig vil ha feedback på denne siden.[/url] [b][i]edit: TTT/LLL[/i][/b] Endret 4. mai 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå