fetaosten Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg så på en eller annen engelsk side om en SE telefon kallt K700i, men ut fra funksjonene de lista, så var den kliss lik K700. Men et annet sted leste jeg om en K700i med utskiftbart minnekort (memorystick duo tror jeg) og et par andre ting.. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg så på en eller annen engelsk side om en SE telefon kallt K700i, men ut fra funksjonene de lista, så var den kliss lik K700. Men et annet sted leste jeg om en K700i med utskiftbart minnekort (memorystick duo tror jeg) og et par andre ting.. Noen som vet noe? K700 og K700i er samme telefon. Tror i står for international eller noe sånt. Det er ihvertfall ingen k700 med minnekort. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 K700i er den internasjonale utgaven. K700c er laget for det asiatiske markedet. Osv. Den første K700 med støtte for minnekort kommer visst med en såkalt T-serie. Men denne er ikke ventet før nærmere jul visstnok. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ja, det er samme tlf. i'en står for "international version".... Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ja, det er akkurat den samme telefonen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ja, det er akkurat den samme telefonen! jeg bare lurer: Hva er grunnen til å svare når 3 andre allerede har svart? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tja.... Om 3 stykker sier at svaret er "internasjonal versjon", så er det mer overbevisende (og større sjanse for at det er riktig) enn om bare én person hadde svart det. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tja.... Om 3 stykker sier at svaret er "internasjonal versjon", så er det mer overbevisende (og større sjanse for at det er riktig) enn om bare én person hadde svart det. Bare lurer: Hvor mye større sjanse er det for at påstanden er riktig?? (Tror du skal lete lenge i statestikk boka di for å finne at det stemmer..lol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå