JKJK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 vurderer å kjøpe meg domene, men vil gjerne ha et "genialt" et tenkte på ølstøgg.com ... men de tok ikke æøå... noen forslag? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 elgvarsjelsskilt.no\net\com\org Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.tubgirl.no (prøv com) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 dj-jk.com etter som jeg går mer og mer fra det nicket, vurderer jeg jkjk.com Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ta noe heeeeelt på trynet. Man venner seg til det. Da jeg skulle regge et domene, klarte jeg ikke å finne på noe, og regga http://www.asparges.net/ i ren frustrasjon. Nå er jeg storfornøyd Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 vurderer å kjøpe meg domene, men vil gjerne ha et "genialt" et tenkte på ølstøgg.com ... men de tok ikke æøå... noen forslag? beerugly.com Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hvorfor ikke ølstøgg.no? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hvorfor ikke ølstøgg.no? hm... fordi det jeg kjøper domenet kan man ikke få æøå... det er tross alt bare 100kr pr. år, men har lagt det litt på is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå