Maynard James Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei, jeg har tenkt å kjøpe en pc til rundt 10-15 tusen. og den skal jeg bruke til video redigering, masse spilling osv. Har lyst på et socket 754 system. noen som har noen forslag til meg. trenger ikke skjerm,tastatur og mus. dette skal bli en bra gamer Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tja, hvis specsene i profilen din stemmer så ville jeg venta litt. Kommer mye spennende i tida framover, og du har jo et veldig bra anlegg allerede Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 hehe takk takk. vell vell, ny pc blir det vell ikke. blir vell en oppgradering om noen uker. grafikkkort, HK, Cpu, minne og en harddisk. trenger kanskje ikke å bruke så mye penger. men, ati x800 kommer jo snart. og det gjør også socket 939 ikke sant? og har lyst til å oppgradere Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jepp.. vent på Socket 939 og de nye skjermkortene ihvertfall når du har en meget god PC.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå