Gå til innhold

Bootable DVD

Anbefalte innlegg

Er det nokon som kan forklare meg korleis ein får laga ein bootable DVD ved hjelp av Ghost 2003...? Har ein laptop utan diskettstasjon og dermed er det ikkje eit alternativ å lage ein bootdiskett...

Men etter det eg har lese meg til på nettet...ein del utanlandske sider...skal det vere mogeleg å få til ein dvd som ein kan boote direkte frå som og inneheld image av bootpartisjonen....

Er det mulig?

mvh

CountryBoy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo to metoder for å brenne Ghost image til CD/DVD. Enten lar du Ghost brenne direkte, eller så bruker du f.eks Nero og brenner filene selv.

Hvis man lar Ghost brenne direkte så gjorde jeg det for en stund siden, det var veldig enkelt.

Hvis man skal brenne selv så ble jeg litt usikker på hvordan det skulle gjøres, da Ghost krever 2 disketter for å boote med CD. Kanskje USB-plugg?

Lenke til kommentar

Akkurat det å brenne til ein DVD er for så vidt ikkje eit problem slik eg kan sjå det... No kan det hende at det berre er eg som har misforstått noko...men problemet er å få brent ein DVD som både innhelde image-fila og som eg kan boote direkte i frå...?

Er dette mogeleg å få til...?

CountryBoy

Lenke til kommentar

Nei eg trudde det var snakk om eit strategispel... :)

Det er no sjølvsagt at det er eit eller anna eg ikkje har fått med meg....for eg er fullstendig klar over at det står akkurat det i guiden....

Men med litt utvida studering var løysing at det faktisk ikkje var noko problem...

Kluet er at Ghost automatisk lagar ein DVD/CD slik at ein kan boote frå den når den brenn eit backupimage...difor er det vanskelg å finne det eksplesitte valget som eg leita etter...og når det er slik er det heller unødvendig å ha ha noko meir bootremedier (systemfiler og drivarar) på DVDen eller nokon annan bootdiskett for den del...so då er nok problemet som eigentleg ikkje var der løyst....

Eg skulle berre å prøvd å brenne ein backup frå fyrst av....

CountryBoy

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kansje dem tenkte på maskiner som ikke kan boote fra cd eller dvd...

selv om det begynner å bli langt mellom disse.

Hvis Ghostbildet "Bare" er på et par giga, kansje det går an å lage en

multiboot dvd men programmer som dette:

EasyBoot

Da kan man ha et bilde av C: pluss Windows CD'n og kansje tilogmed Norton

på samme plata.

Det kan jo kansje være hendig hvis alt står i sju steiner og man må redde

ett eller anna på C:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...