Nervevrak Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hver gang jeg åpner Explorer funker det fint å velge div underkataloger nedover. Men når jeg kommer til en underkatalog med filer under seg får jeg "Windows Explorer has encountered a problem and needs to close." melding. Det går fint å skyve denne meldingen til side, for så å fortsette. Dog litt ustabilt. Og åpner jeg en Explorer til kræsjer det helt, og begge stenger seg ned automatisk. Det kan se ut som at feilen kommer når jeg kommer til en underkatalog som har bilder eller filmer under seg. Error signaturen er følgende for de som kan få noe ut av det: AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: xvid.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00047cde Dette plager vettet av meg. Og snart bærer jeg aliaset med rett Noen som har forslag til løsninger Lenke til kommentar
namnam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) en codec-feil, prøv: avinstaller xvid, gå til c:\windows\system32 og slett xvid.dll - edit: restart og installer oppdatert http://www.divx.com/divx/ Endret 28. april 2004 av namnam Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har samme problem Hjalp det å legge inn divx på nytt? Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja det hjalp rimelig bra ja Takk for tips Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Vi har da en egen Windows kat. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå