jan.ata Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg leste på http://www.datadocktorn.nu/og fulgte instruksjonene for og defragmentere hardisken men nå får jeg ikke satt den sammen igjen er det noen som har råd og gi meg? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ps: linken funker ikke.. hvilken os har du Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 defragmentert hardisken og får ikke satt den sammen igjen? ... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ps: fjern og etter / og hvis du virkelig fulgte den guide'en til å defragmentere disken er du skikklig TEIT. må åpner ikke en HD..ALDRI! utenom du har en gammel du vil skru på bare på artighet da ..så som jeg gjør. Hvis du skal Defragmentere en HD må du høyre klikke på min datamaskin og så på behandle(manage) og så på disk defragmenter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) ps: linken funker ikke.. hvilken os har du http://www.datadocktorn.nu/se_frag1.php Endret 29. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ALDRI åpne en hard disk! iallefall ikke når du skal bruke den etterpå. Defragmentering gjøres så absolutt ikke på denne måten, og det er heller ikke sikkert at du får hard disken til å fungere uansett om du får skrudd den sammen igjen. Defragmentering kan enkelt gjøres i Windows, uten bruk av skrujern og annet verktøy Men for å kunne gi en beskrivelse på hvordan det gjøres, må du si hvilket operativsystem du kjører.. Den siden der "guiden" stod er bare kødd, rett og slett. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg trur nokk at ikke jan.ata har gjort det, var vel bare en spøk.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg tror dere har gått fem på! Ingen er så dumme at de går på denne.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 men da regner jeg med at jan.ata kan å defragmentere Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 start-tilbehør-systemverktøy-diskdefrag Bør vel funke i de fleste os.. http://www.datadocktorn.nu var lol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 den var får da virkelig håpe du ikke har gjort det, kast harddisken hvis du har gjort det... fin måte å butte skjermkort på da, slipper å skru av veggene på kabinettet Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Linken han henviste til fungerte ikke. Derfor ble jeg litt satt ut over hva han egentlig hadde gjort... Men ser jo nå helt tydelig at det er en spøk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Old greie, men fremdeles morsomt.. Morsomste er at noen her faktisk ble lurt Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Med det samme du er i gang kan du jo bytte grafikk kortet også Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 om det sticker ut något från hård disken så kan ni lätt klippa bort det med en tång, det blir bara lite mindre utrymme på disken, men ni slipper att öppna alltihopa igen, klipper du bort en halv skiva motsvarar det en förlust på ca 500 meggabytar. ObS! Dom delar med mest färg på själva disk skivan är den del där du sparat alla dina bilder!!!! dette er kødd azz hehe... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ps: hk må renses minst en gang i månden 1. bland såpe vann (krystall) 2. bruk dråpeteller og drypp det rundt på hk 3. bruk vanelig kopiark får å tørke vekk det resterende vannet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå