crazyboy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hadde tenkt å koble til en harddisk-skuff som jeg har liggende, men det er en pin for mye på skuffen. (Dvs. den som er "blank/tettet" på kabelen er ikke borte på skuffen). Er det ikke mulig å bruke denne, er den for gammel kanskje? Eller går det ann å fjerne den pin'en? Crazyboy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sikker på at det ikke er en skuff for scsi disker? husker ikke hvor mange pinner det er på en ide kabel Lenke til kommentar
crazyboy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Nei, er ikke SCSI. Den har stått i en litt eldre maskin, pentiumIII tror jeg. Tittet litt i den og der var alle hulla til pinnene åpne på IDE kabelen. Crazyboy Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bruk en gammel kabel så slipper du å klippe pinnen. Men jeg ville ikke brukt den til en ATA-66/100/133 disk, pga. at de skal ha den nye '80-leder' kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå