Gå til innhold

Final Fantasy X

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Heisann, har kjøpt FFX nå, og jeg lurer på disse tinga.

Har akkurat blitt med ????? På den båten i havet skal slå på den power greia. Greier det men bossen er kjempe vanskelig. Hvordan slår jeg han???????Og hvordan trener man?????????????????????????

Saphire grid har jeg ikke PEILING på hvordan man bruker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hjulpet deg, siden jeg faktisk vet veldig mye om dette spillet. Men jeg har ikke spilt begynnelsen på lenge og da er det litt vanskelig å bare "gå inn og hjelpe." Dessuten så blir det litt vanskelig å forklare hele greia for deg her. Lurer du på noe så kan du heller sende meg en PM.

Du kan jo også eventuelt gå inn på www.gamefaqs.com, søke etter Final Fantasy X og finne deg en walkthrough eller Boss FAQ.

Lenke til kommentar

Hehe.. Er berre å prøve fleire gongar.. Tar han før eller seinare.. Han kan virke litt vanskeleg. Berre pass på å bruke potions ofte slik at du ikkje må bruke Phoenix Down.

Sphere Grid kan virke jævla innvikla heilt i byrjinga av spelet, men den er ganske lett når ein først forstår korleis ein flyttar rundt. Berre å lese tutorialen. Du forstår den før eller seinare.

Lenke til kommentar

Ser ut som om du har litt problem. Kan hende du ikkje har fått oppgradert noko som helst i Sphere Grid. Ta og les tutorialen til du forstår kva du skal gjere.

Desse bossane du snakkar om er ikkje vanskelege. Så tidleg i spelet er det ikkje nokre spesielle strategiar du bør følgje for å klare å slå bossar. Som sagt, er berre å passe på å bruke masse potions så du ikkje døyr.

Elles er det berre å prøve fleire gongar til du klarar det. Er vel ikkje noko moro å spørje om hjelp for kvar einaste boss vel?;)

Lenke til kommentar

Har akkurat blitt med ????? På den båten i havet skal slå på den power greia. Greier det men bossen er kjempe vanskelig. Hvordan slår jeg han???????Og hvordan trener man?????????????????????????

den ?????? er Rikku som blir med deg senere på laget.

Kjempen er det bare å prøve å drepe helt til du får det til.

Bruk potion når du har lite liv og angrip med de sterkeste angrepene du har.

Før eller siden klarer du den helt sikkert.

Jeg tror jeg klarte den på første forsøk, men var ikke for lett.

Bare prøv du til du får det til.

????(Rikku) blir med på laget senere.

Da kan du trene henne og.

Lykke til :thumbs:

Lenke til kommentar

den ?????? er Rikku som blir med deg senere på laget.

Kjempen er det bare å prøve å drepe helt til du får det til.

Bruk potion når du har lite liv og angrip med de sterkeste angrepene du har.

Før eller siden klarer du den helt sikkert.

Jeg tror jeg klarte den på første forsøk, men var ikke for lett.

Bare prøv du til du får det til.

????(Rikku) blir med på laget senere.

Da kan du trene henne og.

Lykke til :thumbs:

Du snakker vel ikke om "The Fin Of Sin" Den store finnen til sin????

Den greier jeg på 0,Nix, det er blekkspruten som er vanskelig men nå skal jeg prøve og samle noen potions på båten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...