Gå til innhold

kjøpt nytt hovedkort


jke

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt meg et nytt hovedkort.Msi k8t neofis2r.Når jeg starter står det at bios ikke er installert.går litt videre så kommer det en melding opp:en fil mangler og sett i den originale cd´en og trykk på r for reparer.gjør det og akkurat det samme skjer på nytt.så prøver jeg å boote fra windows cd´en for å installere det på nytt.går heller ikke.etter at det står vil du installere raid drivere og noe så skjer det ingenting.Noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpt meg et nytt hovedkort.Msi k8t neofis2r.Når jeg starter står det at bios ikke er installert.går litt videre så kommer det en melding opp:en fil mangler og sett i den originale cd´en og trykk på r for reparer.gjør det og akkurat det samme skjer på nytt.så prøver jeg å boote fra windows cd´en for å installere det på nytt.går heller ikke.etter at det står vil du installere raid drivere og noe så skjer det ingenting.Noen som kan hjelpe meg??

...

Når jeg starter står det at bios ikke er installert.

Prøvd å kontakte forhandleren der du kjøpte det?

Lenke til kommentar
jeg har dessverre ingen tips, men når jeg starter min pc kommer det også opp et lite sekund at "bios is not installed". Det skjer hos flere andre jeg kjenner og, så jeg tror ikke at det er en "feil".

haha

 

JKE, satt drom som first boot device? Og reinstallert windowS?

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
jeg har dessverre ingen tips, men når jeg starter min pc kommer det også opp et lite sekund at "bios is not installed". Det skjer hos flere andre jeg kjenner og, så jeg tror ikke at det er en "feil".

samme her. det kom etter jeg instalerte s-ata drivere. men det har ikke skapt noe problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...