Kristian_783 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kan være dette er litt teit spørsmål, men er så usikker at jeg spør for det om: Har 3 hardisker og 2 cd-rom`er (dvd og dvd-brenner) som skal kobles til HK. To av HD`ene er ata-133. Dersom jeg setter disse på HK, og den andre på et kontrollerkort som kan kjøre ata-100, så vil jeg fortsatt få 133 på de to som kan kjøre det?? Men dersom jeg setter en 100 og en 133 på samme IDE kabel, da vil begge bare få 100?? Så blir mitt siste spørsmål, om jeg har en IDE utgang på HK eller kontrollerkort med 100, og den andre med 133, så vil de kjøre på sine maks hastigheter. Ikke at begge blir 100? Takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ingen grunn til å bekymre seg, du får ikke bedre ytelse med 133 likevel. Siden selve disken ikke på langt nær kan levere data til å utnytte 100 så har man egentlig ikke bruk for 133. Derfor er det ingen andre produsenter som ser det nødvendig å betale royalty til Maxtor. 133 er i praksis bare et PR jippo. Lenke til kommentar
Kristian_783 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Det viste jeg ikke... TAKKER.. (lærer noe nytt [nesten] hver dag ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå