ASW Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg lurer på om finepix S304 fortsatt er et bra kamera i forhold til de nye. Hva koster det nå Lenke til kommentar
Randomized Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Etter min mening er det fortsatt et helt kurant kamera - den optiske zoom'en trekker jo også litt opp. Jeg hadde vel ikke kjøpt det nytt idag, men... Prisen sist jeg så det, lå rundt 3000 kr. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det får ikke akurat mye skryt på akamera.no selv om testen er gammel Lenke til kommentar
Laura Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kameraet er bra hvis du selv trives og er fornøyd med det. Det kommer til stadighet nye og enda bedre modeller på markedet uten at de "gamle" blir dårligere av den grunn. Men hvis du har anskaffet kamera bare for å ha et statussymbol å vise fram, bør du kaste det umiddelbart! Lenke til kommentar
ASW Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kameraet er bra hvis du selv trives og er fornøyd med det. Det kommer til stadighet nye og enda bedre modeller på markedet uten at de "gamle" blir dårligere av den grunn. Men hvis du har anskaffet kamera bare for å ha et statussymbol å vise fram, bør du kaste det umiddelbart! Jeg ville bare høre. Jeg trives godt med kameraet og synes det tar brae bilder. Har sett lit på tesbilder av nyere kameraer og forskjellen er ikke stor Endret 29. april 2004 av ASW Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Så lenge man er fornøyd med sitt eget kamera, er det ingen grunn til å bytte. Men mange skjønner hvor dårlig kamera de har, først når de får prøve ett nytt. Det er lett å forelske seg i nye kamera når man sitter med ett "halvgammelt" kamera. Men inntil videre... er du fornøyd, er det ingen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå