Nervetattoo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har kjennskap til en som har sett en maskin fra nettop go-l i aksjon. Maskninen bootet windows xp på under 2 sekunder. Photoshop startet "instant", null lastetid. Så hadde personen som eide den bare betalt sånn ca 200000 for den og da Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 tror denne disken har veldig lav skrive og lese ytelse... akkurat som alle flash baserte minnetyper. At den har 100 MB/s burst betyr ikke at den kan lese og skrive fort! Mulig den er mye tregere enn en vanlig disk Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har kjennskap til en som har sett en maskin gleder meg til jeg kan skrive hvordan jeg synes ytelsen er på en slik herlighet av en harddisk er selv Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 tror denne disken har veldig lav skrive og lese ytelse... akkurat som alle flash baserte minnetyper. At den har 100 MB/s burst betyr ikke at den kan lese og skrive fort! Mulig den er mye tregere enn en vanlig disk Nei! 8GB per Seconds... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror hw.no burde oppgrader millionær annbefalingen sin Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tror hw.no burde oppgrader millionær annbefalingen sin Det koster å være kar!.... Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Mener det finnes et program som laster OS inn på RAM'en, dermed får du ganske rask XP, sant? Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ville heller kjøpt 4GB ram og bruke 3GB til ramdrive. og så er det for allmenheten. i alle fall de som kan bruke en bruktbil på ny ram. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 tror denne disken har veldig lav skrive og lese ytelse... akkurat som alle flash baserte minnetyper. At den har 100 MB/s burst betyr ikke at den kan lese og skrive fort! Mulig den er mye tregere enn en vanlig disk Nei! 8GB per Seconds... Om det er flash så bare nekter jeg. Peak overføring er ikke det samme som GS overføring. Den kan godt være på 10-20 MB/s. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) tror denne disken har veldig lav skrive og lese ytelse... akkurat som alle flash baserte minnetyper. At den har 100 MB/s burst betyr ikke at den kan lese og skrive fort! Mulig den er mye tregere enn en vanlig disk Nei! 8GB per Seconds... Om det er flash så bare nekter jeg. Peak overføring er ikke det samme som GS overføring. Den kan godt være på 10-20 MB/s. Du bør leser hele innlegget mitt før du svare meg... Ser på et av bildene, det stå 8000MB "ikke Mb" per sekund Da tenker jeg på at Mb står for Mega bits, og MB står for Mega Bytes Endret 8. mai 2004 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå