Zemeckis Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Fikk endelig minnekort leseren jeg bestilte hos ClasOhlson.Formatterte minnekortet og tlfminnet.Men hvordan skal jeg få lagt inn Symbian programmene på mobilen igjen?Noen tips?Har lagt de på minnekortet men hvordan se de inn på mobilen og få de innstallert?Håper dere forstå hva jeg mener. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du må nok legge inn FXexplorer på selve telefonen og deretter åpne filene via dette programmet. Tror det skal funke! Men hvordan du skal få inn FXexplorer på telefonminnet det er jo en annen sak Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Du må nok legge inn FXexplorer på selve telefonen og deretter åpne filene via dette programmet. Tror det skal funke! Men hvordan du skal få inn FXexplorer på telefonminnet det er jo en annen sak Ja,vet at man kan bruke FXexplorer til å browse filer på minnekortet.Så jeg får kjøpe meg et kontantkort snart da,legger ut FXexplorer på hjemmesiden min og laste den ned via Wap,hadde håpet at det fantes en annen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hmm har du ikke blåtann eller ir ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hmm har du ikke blåtann eller ir ? Nei,har verken blutooth eller Ir adapter til pc`en.Men har fått lagt inn FXexplorer nå.Måtte kjøpe meg ladekort allikavel. Lenke til kommentar
jke Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg har nokia 6600 har en venn som har 3650.Hvis du kjenner en som f.eks har 6600 så kan han innstalere det for deg med å ta ditt memory card inn i hannes mobil og bruke file manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå