EviLEddiE Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Sammenliknet PC-versjonen med PS2-versjonen og fant følgende forskjeller: - Replay-funksjonen funker ikke i PC-versjonen (selv om den blir referert til) - Man har et eget prog der man forandrer innstillinger på grafikk, lyd, nettverk, kontroller o.l. - Det er noen irriterende bugs (man kan ikke hoppe over introfilene selv om man velger det i oppsettprogrammet, samt at USB-baserte gamepads (har PSX-kontrollere med RockFire PSX-USB konverter) ikke fungerer i 2K/XP). - Grafikken er noe bedre i PC-versjonen, og noen av skaterne er endret på (f.eks. Bam Margera har ikke lenger HIM-skjorten sin, har nå en CKY2K-skjorte) - Er blitt portet fra PS2 til PC av Gearbox Software (skaperne av bl.a HL: Opposing Force) - Hvis man vil se alle filmene i spillet uten å bruke juksekoder, kan man bare gå til DataMovies katalogen og der ligger alle filmene i MPG-format... Bare synd at de forskjellige sangene ikke er lagret som MP3 (de er lagret i et .MUS-format) Jeg vil med dette si at PC-versjonen av THPS3 er en mer eller mindre direkte port fra PS2, med noen små endringer. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-05 17:06 ] Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 er spillet tiljengelig for nedlastning på kazaa? :razz: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hva med spillbarhet? er det bedre en 2'ern? har ikke prøvd ps2 eller pc v. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Det er ganske stor forskjell mellom 2ern og 3ern. De forskjellige "brettene" i THPS3 er mer dynamiske og realistiske, noe som gjør den mer spennende og belønnende å spille. Man har skikkelig kule animasjoner hver gang man fullfører ett oppdrag (f.eks når man velter beholderen med smeltet stål, bryter helvete løs og arbeidere springer rundt i panikk. Eller i by-levelet, der man kan starte et helt jordskjelv som igjen åpner for nye oppdrag). Det er også fotgjengere som jubler dersom du gjør et bra triks, eller prøver å slå til deg dersom du plager dem mye. Ett av oppdragene består faktisk å imponere jenter med triksene dine (!!) Det er bare 1 ny skater i 3ern, men til gjengjeld så er det Bam Margera fra Jackass og CKY-filmene. Han har et eget triks som faktisk heter "The Jackass" der han denger seg selv i hodet med rullebrettet! Det ser ut som at Bob Burnquist er fjernet til fordel for Bam. En av de andre tingene jeg likte med 3ern var at man kan lage KVINNELIGE skatere...har nettopp laget en som er veldig lik dama mi..! Jeg vil på det sterkeste anbefale folk som er i tvil til å spille det selv - det er uten tvil MYE bedre enn 2ern..! [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-06 16:01 ] Lenke til kommentar
kim Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 16:36, mr.a skrev:er spillet tiljengelig for nedlastning på kazaa? :razz: Klart det, ser deg igjen om noen uker når du har lastet det ned med Kazaa :razz: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 16:29, EviLEddiE skrev:- Det er noen irriterende bugs (man kan ikke hoppe over introfilene selv om man velger det i oppsettprogrammet--- det funker hvis du bruker en nocd hacksamt at USB-baserte gamepads (har PSX-kontrollere med RockFire PSX-USB konverter) ikke fungerer i 2K/XP)--- det funker fint.. har en kamerat som brukte det på tg Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 18:04, Arntfinn skrev: Quote: On 2002-04-05 16:29, EviLEddiE skrev: - Det er noen irriterende bugs (man kan ikke hoppe over introfilene selv om man velger det i oppsettprogrammet --- det funker hvis du bruker en nocd hack samt at USB-baserte gamepads (har PSX-kontrollere med RockFire PSX-USB konverter) ikke fungerer i 2K/XP) --- det funker fint.. har en kamerat som brukte det på tg Cracken er jeg klar over, det den gjør er at den erstatter introvideoene med "dummyer" på 0 k. Ang gamepadene: Hvordan fikk han til det..? Jeg har hentet ned og installert nyeste driver fra Rockfire. Oppsettprogrammet detekterer det riktige antallet knapper og akser på PSX-kontrolleren, men resten er "grået ut"! Har dessuten 2 stk tilkoplet samtidig (har ePSXe PSX-emulator og spiller Tekken 3 2-player) ...kan det ha noe å si? Er meget takknemlig for tips som kan få PSX-kontrollerne + USB-adapteren til å funke med THPS3... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 veit ikke åssen han fikk det til... det funka ikke med en gang, men så gjorde han noe i i configen eller.no og så funka det.. var ikke han sin kontroller heller, så dem blei bare stappa inn for og prøve med hawk Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Fant ut hvorfor Rockfire-adapteren ikke funket: Jeg hadde ikke opprettet noen profil for denne! Måtte gjøre det først, og først da kunne jeg definere akser og knapper. En annen bug jeg fant er at lyden (aldri musikken) av og til forsvinner når man har spilt på samme level en stund. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Finner man crack til TH-PS3 til nedlast på nettet? skulle likt å ha det.. Har ikke CD, den ble ødelagt. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ganske kult spill,er på siste brett nå cruise skipet,stilig brett. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 00:29, tgrude skrev:Finner man crack til TH-PS3 til nedlast på nettet? skulle likt å ha det.. Har ikke CD, den ble ødelagt. Med fare for å få pepper fra andre på forumet, vil jeg anbefale http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx [ Denne Melding var redigert av: PeeJay på 2002-04-08 12:54 ] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Først vil jeg bare beklage for å ha brutt retningslinje 4/5. Trodde at folk der ute var såpass oppegående at de leste gjennom "Disclaimeren" på denne aktuelle siden. Så var det videre til det jeg ellers hadde å si: Quote: On 2002-04-05 16:29, EviLEddiE skrev:- Hvis man vil se alle filmene i spillet uten å bruke juksekoder, kan man bare gå til DataMovies katalogen og der ligger alle filmene i MPG-format... Bare synd at de forskjellige sangene ikke er lagret som MP3 (de er lagret i et .MUS-format) Jeg tok nok feil der - eksperimenterte litt med disse MUS-filene, og renamet en til MP3 for å se hva som skjedde. Og vips, der fikk jeg en fullt fungerende MP3 på 44kHz/96kbps...greit å vite hvis man er ute etter noen av de sangene på THPS3! Dessuten har jeg kommet fram til følgende andre ting: - Vi anbefale STERKT alle THPS3PC-eiere å oppdatere til versjon 1.01 (hentes ned fra http://www.planettonyhawk.com). Den fikser en rekke bugs, blant annet den som gjorde at man ikke kunne hoppe over introfilene, selv om dette var huket av på oppsettprogrammet. Dette eliminerer nødvendigheten av det "No Intros"-hacket. - Det finnes en ny skjult skater som KUN finnes i PC-versjonen av spillet, nemlig Space Marinen fra DOOM! Han kan ikke unlockes på vanlig måte (har dette fra Planet Tony Hawk), og en kode må til for å kunne få denne karakteren. Koden er "idkfa" (gode gamle juksekoden til DOOM!!!), og samtidig med denne karakteren får man følgende: * Ett nytt brett med motiv av Cyberdemonen fra DOOM * En video med folka fra Gearbox Software, som portet THPS3 til PC. Bakgrunnsmusikken er "96 Quite Bitter Beings" fra CKY, og der får vi bl.a se dem kopiere "handlevognstuntet" fra den første Jackass-episoden/CKY-filmen! - En annen ting jeg synes var litt synd med PC-versjonen er at videoene ikke blir spilt av "Full-screen" i spillet, den spilles av i en "boks" på 320x240 oppløsning. Dessuten likte jeg egentlig heller ikke at alle filmene var lagret i et lett tilgjengelig MPG-format...da forsvinner jo noe av vitsen med å komme gjennom spillet! De burde heller kodet til et format som ikke er så lett å åpne... Dette var alt jeg har å si foreløplig...nå må jeg bare få en "Sick Score" på cruiseskipet for å komme gjennom spillet med min egenlagde skater! [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-11 12:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå