qdos Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 El grande problemo: Er det mulig å brenne en CD/DVD med mellomrom i filnavn, samt like lange filnavn som NTFS takler. Takknemlig for all tilbakemelding.... Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 El grande problemo: Er det mulig å brenne en CD/DVD med mellomrom i filnavn, samt like lange filnavn som NTFS takler. Takknemlig for all tilbakemelding.... Ja til det første og nei til det andre spørsmålet. Hvis du bruker Joliet kan du godt ha mellomrom i filnavn, men lengden på filnavn i Joliet er max 64 tegn. I Nero kan du også krysse av for relax Joliet restrictions for å brenne lengre filnavn, jeg tror grensen da er 255 tegn men jeg er ikke sikker på om det alltid virker. Uansett kan Joliet cd'er bare leses i Windows, hvis du vil bruke dem på andre OS må du velge ISO 9660, og da kan du ikke ha mellomrom i filnavn og maks lengde på filnavn er 31 tegn. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Takk for svaret simfan. Jeg hadde så mange problematiske filnavn at jeg valgte å RARe de først, og brant deretter .RAR-filen. Det ble litt jobb med 80 DVD-plater though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå