K.. Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei og hallo Jeg har tatt det store spranget fra IE6 over til Opera... Men, jeg har noen problemer som jeg håper dere kan hjelpe med. Først, jeg må høyreklikke på nesten _alt_ av bilder for å vise dem. Foreks her på HW forumet... Når jeg skriver denne posten (I opera) må jeg høyreklikke på alle smilyene og velge "Last bilde" for å se det. Slik som det er nå står det bare en boks med "smile" i... Håper jeg formulerte meg greit.. Det andre problemet er sikkert en lett biff for dere, men jeg klarer ikke å se en løsning... Det feltet jeg har markert vil jeg gjerne ha vekk... Er det mulig? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Jeg bruker Opera 7.5 beta 1 som er litt anerledes, men det er bare å trykke på den stjernen i hovedbaren... EDIT: Som pekle skriver så er det tipset mitt for Hotbaren.. Endret 28. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
pekle Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For å vise alle bilde: trykk g eit par gonger eller trykk på kameraikonet ved sida av adressefeltet. For å slå av på hotlist: F4 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk folkens! Nå virker alt som en drøm! Opera er _meget_ bedre enn IE6! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå