Johnx Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sendte inn en HD for ca.3 uker siden, pga siden var under konstruksjon(som nå oxo) kunne jeg ikke bruke retur knappen på hjemmesidene deres. Jeg ringte inn til dem og fikk et RMA nummer. Sendte dermed pakken, slik som det skal gjøres og ventet Det har nå gått 3 uker, uten en eneste e-post fra Komplett.no Har dere opplevd det samme? Håper for guds skyld dette har noe med konstruksjonen av siden å gjøre, og at de snart blir ferdige, så de får sendt meg en ny hd(savner super pcen ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du er ikke den eneste. Men for meg ordnet de opp, det gjør de nok på deg også. Men det var da voldsomt så lang tid de skulle bruke på å få opp retursystemet. Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Snakket med Komplett på telefon i dag angående en router jeg returnerte for ca 10 dager siden. De hadde oppgradert datasystemet sitt de siste to ukene og lå etter med behandling av retur, skulle være ajour i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Komplett har så pass stort websystem at TTT...... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Topicstarter er ikke den eneste som venter og venter, har ventet i 2 uker nå, på den ene minnebrikka mi som er inne til testing. Nesten bedre å ha 1GB med ustabilt minne enn 512MB stabilt minne Uansett, komplett roter virkelig for tia, skulle tro ett slikt firma hadde ekstra folk til å lage hjemmesiden, slik at alt gikk som normalt, noe det tydeligvis ikke gjør edit: var bare 2 uker Endret 28. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Om 2 dager har det ihvertfall gått 3 uker her og Fikk jo PM og greier men ingenting skjer! Har du fått tinga dine John Kåre? Endret 4. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har ventet på suport i 2 uker , og det er takken for at jeg kjøper all data hos dem... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ventet en måned på å få tilbake penger fra vannkjølingen. Siden den ikke hadde RMA nummer så skal jeg ikke klage, men det var systemets deres feil. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 FIkk feil under flashing av hovedkortet mitt, og klarte ikke boote mer. Sendte det i retur for å se om de klarte å få fiksa det igjen, 2 uker senere fikk jeg det tilbake på døra i topp stand. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Pleier dem virkelig å bruke så lang tid? Virker som det tar lengre tid å returnere det enn at de pakker det og sender det jo Endret 4. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har sendt inn en ødelagt CPU og GFX hos dem for noen uker siden, fikk det tilbake innen en ukes tid. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Sendte inn hk til dem før påske, men det fikk jeg rimelig kjapt tilbake etter påske, så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er første gangen jeg sender noe i retur dette her liksom, og jeg hadde hørt at komplett var en av de beste. Hvis dette skulle stemme mot de andre webshoppene så hadde jeg vel ikke fått tilbake noe før til neste år Neinei, satser på at det bare er litt surr med nye websider osv. Håper ikke jeg trenger å sende flere returer ihvertfall Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Fikk hardisken i forrige uke, og den virket! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Sendte inn mitt ødelagte trådløse tastatur fo 3uker siden og har fremdeles ikke hørt noe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Og retursystemt er vel ennå ikke oppe? Hm .. folk har nok en del å gjøre. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Sendte inn mitt skjermkort som tok tidlig kveld, har nå ventet i rundt 3 mnd og fikk erstatningskortet for et par dager siden, men dette skyldes at leveringsdato for gjeldende kort hele tiden ble utsatt. Men behandlingstiden tok sin tid den også enn det jeg er vant til. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Da er ihvertfall min sak løst, fikk tilbake minnebrikka mi i dag Nøyaktig 3 uker for etter at jeg sendte den. Jeg er fornøyd Dere andre som venter på returer for nok tilbake tinga deres snart, hvis de har delene på lager selvfølgelig Endret 6. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 HAr venta snart 3 uker på n cpu som hadde feil hvifte på seg osv da jeg fikkd en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå