Caveman Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei jeg har ett relativt stort skap i skrive pulten min nå som pcen står i. Jeg lurte på om jeg bare skulle ta ut komponentene av og legge de inne i skapet kabinettet og bare legge de ikke. Tenker meg at det ikke blir så varmt da i og med at det er mer åpent. noen spes grunn til dette ikke er noe lurt? ps. skapet er i tre. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvorfor ikke bare teste? Hvis du mener det blir bedre kjøling da så kan det jo være lurt! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bare hold stæsjet unna statisk elektrisitet... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 bytt ut skap døra med plexi og sett inn litt lys... fett Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Går sikkert greit det. Bare hold støv og lignende borte. bytt ut skap døra med plexi og sett inn litt lys... fett enig.. Kan slike *skap-pc'er* være brannfarlige med tanke på at skapet er av tre (?) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kan slike *skap-pc'er* være brannfarlige med tanke på at skapet er av tre (?) Om du bruker pc'en normalt og har noen vifter som blåser over komponentene burde dette ikke være noe problem. Caveman, tror dette går fint, ja. Hadde selv en p1 75 skrudd fast i en litt stor skuff i kommoden min Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Vel, tre og elktriske komponenter hører egentlig ikke sammen - konstant oppvarming, eventuell gnist så kan det fort gå gæli... Men det skal en del til før noe skjer, så det vil nok gå greit... Er alikevel en god ide å ikke la pcen være på uten tilsyn i lengre perioder ... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Automatisk vanning hvis det blir over 120grader i skapet kansje Men folk har jo bygget kabinett av tre, så hvorfor ikke bruke et helt skap? Lenke til kommentar
Mawk Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og hva med å sette inn noen alliminums plater ? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skal ikke være noe problemer med det, jeg har jo pc'en min i et nattbord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå