Gå til innhold

fra XP til Windows 2003 Server

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Widows XP Pro med 2 HD'er en system og en ekstra for lagring av musikk, da jeg nå la inn Windows 2003 Server på System disk som er ntfs system så finner jeg den ekstra disken som er D:\ men den vil KUN lese av katalogen der det er programfiler som små programmer, alle kataloger som det finnes mp3 på vil den ikke vise meg, men den vet at disken er full for det vet den og det kan jeg se på egenskaper på denne.. Noen som vet om dette er kjent problem? hva kan gjøres? kan jeg finne de allerede innlagte filer på denne disken uten problem??

Håper noen kan dette..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"At du ikke kan lese katalogen" Hva salgs feilmelding får du? At du ikke har tilgang?

Men uansett, sjekk Attributene for disken, som du finner ved å klikke deg inn på disken, og du kan gå på "properties" på disken, så på security og sjekke at det ikke er noe mystisk der. Men uansett, så velg FULL CONTROL, ALLOW

Edit: til deg timor-kårem jeg bruker også windows 2003 på maskina mi. da jeg jobber mye med dette på skolen og må teste noe hjemem bl. annet. Dessuten er det er raskere OS, og funker bedre enn xp, til allt samt spill også. Og man kan bruke

NT-SWITCH for å gjøre at det funker akuratt som XP, og følge denne guiden.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Edit: til deg timor-kårem jeg bruker også windows 2003 på maskina mi. da jeg jobber mye med dette på skolen og må teste noe hjemem bl. annet. Dessuten er det er raskere OS, og funker bedre enn xp, til allt samt spill også. Og man kan bruke

NT-SWITCH for å gjøre at det funker akuratt som XP, og følge denne guiden.

Grunnen til jeg spurte, var at jeg trodde han var en av de "tror_nyeste_os_er_tøffest".

Men jeg beklager, og håper vi bare kan overse det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...