svalset Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg hadde Widows XP Pro med 2 HD'er en system og en ekstra for lagring av musikk, da jeg nå la inn Windows 2003 Server på System disk som er ntfs system så finner jeg den ekstra disken som er D:\ men den vil KUN lese av katalogen der det er programfiler som små programmer, alle kataloger som det finnes mp3 på vil den ikke vise meg, men den vet at disken er full for det vet den og det kan jeg se på egenskaper på denne.. Noen som vet om dette er kjent problem? hva kan gjøres? kan jeg finne de allerede innlagte filer på denne disken uten problem?? Håper noen kan dette.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tør jeg spørre om hvorfor du har skiftet til Windows 2003 server? Lenke til kommentar
svalset Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Grunnen er til for at jeg har ftp server med musikk hjemme for kjente. og da er det et formidabelt stabilt OS for dette formål.. men jeg vil ha det til å virke, ikke diskutere hvorfor jeg har installert dette.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) "At du ikke kan lese katalogen" Hva salgs feilmelding får du? At du ikke har tilgang? Men uansett, sjekk Attributene for disken, som du finner ved å klikke deg inn på disken, og du kan gå på "properties" på disken, så på security og sjekke at det ikke er noe mystisk der. Men uansett, så velg FULL CONTROL, ALLOW Edit: til deg timor-kårem jeg bruker også windows 2003 på maskina mi. da jeg jobber mye med dette på skolen og må teste noe hjemem bl. annet. Dessuten er det er raskere OS, og funker bedre enn xp, til allt samt spill også. Og man kan bruke NT-SWITCH for å gjøre at det funker akuratt som XP, og følge denne guiden. Endret 28. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
svalset Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Fant feilen, og det er at c: er da formatert som windows 2003, og d: som xp, tabellene der blir det da konflikter i, det vil si at alt på d. er borte og må formatteres.. synd men sant.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Fant feilen, og det er at c: er da formatert som windows 2003, og d: som xp, tabellene der blir det da konflikter i, det vil si at alt på d. er borte og må formatteres.. synd men sant.. ææ. ikke gi opp, prøv noe disk verktøy for å redde de gamle filene. File saver 2.1 Søkeresultat. Endret 28. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Edit: til deg timor-kårem jeg bruker også windows 2003 på maskina mi. da jeg jobber mye med dette på skolen og må teste noe hjemem bl. annet. Dessuten er det er raskere OS, og funker bedre enn xp, til allt samt spill også. Og man kan bruke NT-SWITCH for å gjøre at det funker akuratt som XP, og følge denne guiden. Grunnen til jeg spurte, var at jeg trodde han var en av de "tror_nyeste_os_er_tøffest". Men jeg beklager, og håper vi bare kan overse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå