Semikolon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei! Eg driver for tida og lagar ei webside til han gamlefar i huset. alt går forholdsvis greitt, utenom headeren, som er et mareritt sidan eg ikkje er akkuratt ein reser i bildebehandling. Så derfor lurte eg på om ein eller annan her kunne nett hjelpe meg litt? det er tre bilder som skal sveisast i hop med ein jevn overgang mellom bilda. ser det er mange her som er reserar i photoshop (e.l.) og viss ein eller annan kunne ha hjelpt meg med dette hadde eg blitt evig takknemlig! Har ikkje bilda klare enda, men dei kjem seinare viss noken tar på seg oppgåva og nett hive ihop desse bilda. og kanskje bedre: viss det finst ein steg for steg ganske godt forklart tutorial/guide om korleis gjere dette i fireworks eller photoshop, kunne eg ha prøvd sjøl og forhåpentlegvis lært litt tak for all hjelp! mvh Simen BTW, håpar ikkje dette vart ein slik "EG VIL HA" post LOL Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du kan prøve deg frem med brush tool, gjerne med eraser og. kanskje til og med gjør magic wand tool susen.. er bare å prøve seg frem, skulle du støte på problemer er det bare å gi en lyd, så får du nok hjelp Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Det beste er nok å begynne og så legge ut resultatet her på forumet. Så kan du sikkert få mye hjelp (hvis det trengs) Endret 28. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 okay.. får prøve å slenge ihop nåke til helga da, så komme eg att med resultatet/spørsmål takk for hjelp folks! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 http://www.myjanee.com/tuts/layermask/layermask.htm <= Ta en titt der du Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 http://www.myjanee.com/tuts/layermask/layermask.htm <= Ta en titt der du Den såg ikkje så dom ut. får prøve til helga når eg har tid takk ska du ha Arve! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, den var ikke dum... Lærte noe nytt der ja Lenke til kommentar
punktum Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 eller så kan du bruke feks rectangular marwuee tool, og sette feather på ca 15-35 alt etter som hvor mye du vil ta vekk.. hadde en tutorial på dette, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg bruker værtfall å ta utgangspunkt i denne teknikken. Tutorialen beskriver vel egentlig hvordan du lager vignetter, men den samme teknikken kan jo og brukes til å fade inn flere bilder på litt stailige måter. Endret 29. april 2004 av HMaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå