Ohny Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 er det noe forskjellen på V 3.42.1 og V 4.09.1 ? Jeg hadde mobilen min på service, og da jeg fikk den tilbake. var et plutselig kode på minnekortet. er det noe default passord på minnekortet? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det i det hele tatt mulig å sette passord på minnekortet? Sikker på at det ikke er låst da?! At den lille duppeditten på siden av minnekortet er flyttet slik at det er låst. Prøv og still den tilbake Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jeg skjønte ikke helt, du mener det skyvegreia under batteriet? den er i midten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 han tenker nok på usb flashdisker der er en spak for å skrivebeskytte disken. Det finnes selvsagt ikke på mmc kort Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Han tenkte på SD kort... Men et MMC kort skal ikke ha noe passord på som default. Endret 30. april 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er mulig å legge inn ett passord på MMC-kortet mitt (til N6600). Du går inn på Menyen -> Tilbehør -> Minne -> Valg -> og endre eller fjern passord. Du må selvsagt kunne passordet for å endre det eller fjerne det. Kan dessverre ikke hjelpe deg med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå