tinyworks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finnes det en nettside hvor jeg kan laste med mp3-lyder til min Nokia 6230? Slik som vi laster ned polyfoniske lyder (bokmerke osv) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) tror ikke det.. du må nok overføre mp3 filene dine over på telefonen via blåtann/kabel/Infrarød/minnekortleser:) Endret 28. april 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg mener å ha sett det et sted, men husker ikke hvor da Men dette kommer nok til å bli mer populært etter hvert! Kommer jo en del mobiler med mp3 som ringetoner, så da kan man sikkert få kjøpt noen ringelyder som mp3 ja Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Ja hadde du søkt litt bedre så hadde du funnet min ferske post som sa: Den beste siden som har alt fra Simpsons episoder, Java-Apps, Java-Games, Wallpapers, Ringtones, 3G-Videos, Picture Messages, ScreenSavers, Mp3, osv til Nokia 6230 er: http://www.skinnyfatman.com Siden hadde gratis nedlasting av alt innhold helt frem til igår faktisk.. Nå får man kun 5 gratis nedlastinger per dag, men du kan betale en sum for å få fri nedlasting av alt.. Eller du kan følge denne linken og få alt likevel -Morty does it again! Endret 28. april 2004 av MortenS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå