EC Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Abit skal avholde en stor konkurranse for skandinavia, "Bulletproof Summer Invitation". Premiene er blant annet inkluderer en tur til Taiwan. Siste sjanse til å melde seg på er 30. april, så vær kjapp! Over 600 skandinaver har meldt seg på, uten at det gjør vinnersjansene mindre. Vårt råd: MELD DEG PÅ NÅ! Mer informasjon hos ABIT. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hva er det? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Abit vil at du skal fortelle hvilke egenskaper du vil at neste generasjons hovedkort skal ha. Da kan du vinne en tur til Abits fabrikk i Taiwan. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Får sikkert no hw på fabrikken også. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Får sikkert no hw på fabrikken også. *Stupe over tastaturet* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Får sikkert no hw på fabrikken også. *Stupe over tastaturet* Bare 5 dager for sent ute... 1/600 sjanse for å vinne er ikke så ille da *Trenger mere hardware* Edit: Oj, vinnere blir annonser imorgen! Endret 5. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fant også ut at jeg var en del for sent ute... Kunne vart 2 dager til da... Sånn at jeg kunne meldt meg på... ARGH!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg vant ikke noe, som vanlig... http://www2.abit.com.tw/event/nordic/0329/item41.html Gjorde du? Edit: Tagfeil Endret 6. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tviler på om det er noen på hw.no som vant. Ser ut som tre finsker og en "danske". .dk er danmark og .de er tyskland yes? tror jeg er enig med meg selv da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Tviler på om det er noen på hw.no som vant. Ser ut som tre finsker og en "danske". .dk er danmark og .de er tyskland yes? tror jeg er enig med meg selv da Ehm, konkurransen var kun for folk fra skandinavia... Edit: Dessuten var det en som hadde .no mail der Endret 6. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå