Trigger-Happy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Nå er jeg lei av problemene med at jeg får feilmeldingen : C:\DOCUME~1\TRIGGE~1\LOKALE~1\Temp\WER5.tmp.dir00\appcompat.txt Plasseringen varierer, men det er alltid appcompat.txt som er problemet. Det er skikkelig kjedelig når Call of Duty eller andre dataspill klikker pga av dette. Cd-brenning, DVD-avspilling og internett explorer er bare noen andre eksempler som fører til feilmelding med appcompat.txt Jeg har prøvd å finne fikse feilen, søkt på massevis av forumer på nettet. Jeg har avinnstallert windows mediaplayer, (har hørt at det skal ha noe med oppgraderingen til Media Player å gjøre), det hjelper ikke å formatere, har prøvd de omtalte hotfixene, fjernet andre hotfix osv, men ingen ting funker. Jeg har heller ikke funnet noen andre som har en god løsning på problemet, selv om det tydeligvis er mange som har vært borti det. Kan noen hjelpe...? Endret 28. april 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Regner med at du får noe informasjon her: http://www.newbie.org/help/messages/9670.html Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Nei dessverre, den har jeg gått igjennom før. Det står egentlig ikke noen løsning der. Har prøvd alt Endret 28. april 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kan noen vær så snill og hjelpe meg..? Noen som har noen ideer om hva problemet kan være? Endret 29. april 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Det er ikke den filen som er problemet. Regner med at det blir skrevet feilmeldinger til den filen og at feilen skylder noe annet. Kan du ta en titt i tekstfilen og sjekke om innholdet er leselig for normale dødelige? EDIT: Du kan gjøre et forsøk med å slette temp mappen. Men for å vise mappen så må du vise skjulte filer (kontrollpanelet-mappe alternativer- Vis). Deretter går du til: c:\Documents and Settings\{BRUKEREN}\Lokale instillinger\temp (kan hende banen er litt anerledes) Slett innholdet i den mappen. Det er mulig du ikke kan slette absolutt alle, men det er ikke noe å bry seg om. Endret 29. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det har jeg gjort tidligere, men nå har jeg akkurat resatt biosen, og da forsvant problemet i Call of Duty tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå