AshtraY Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 dudes, fe kanskje sommerjobb og då høyre det med å kanskje oppgradere maskina mi for nokre tusenlappar.. sjekk min profil, og vurder om det er verdt å oppgradere Hovudkort, minne og CPU for ca 3000 kr.(eventuelt MAKS 4000) AMD 64 system? eller? Dette er nok kanskje nokre månadar til, så ting vil falle nokre hundre lappar ned i pris.. Men er kjekt å planlegge litt kva ein skal eventuellt bruke pengane på Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Da synes jeg du skal vente noen måneder å se hva du får for pengene når den tid kommer. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Som gromle sier.... den tid den sorg. prisene varierer mye i løpet av noen måneder, men tipper at et amd system er noe for deg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Som gromle sier.... den tid den sorg. prisene varierer mye i løpet av noen måneder, men tipper at et amd system er noe for deg. Jepp Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kan jeg få cpu når du har kjøpt noe nytt??? Jeg sitter på xp2100+ nåh, skulle gjerne hatt noe nytt! Tenker vel at jeg kjøper meg noe nytt til etter sommeren jah.. gidder ikke å sitte på pc'n i sommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå