galaxee Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei, er lenge siden eg har formatert nå Og når eg starter opp pcen nå,starter den ca 20 programmer opp, som eg går inn i Windows Oppgavebehandling og avslutter under Prosessor! begyner å bli lei av å måtte gjøre det kvar gang korleis fjerner eg disse oppstart porgrammene som starter opp med windows? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Last ned Regcleaner HER Så trykker du StartUp list og trykker på de programene du ikke vil ha å starte opp, så trykk Remove Selected Lenke til kommentar
xico Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 start > kjør > msconfig > oppstart(startup) Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du kan også bruke winspeedup til sånt Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 start > kjør > msconfig > oppstart(startup) Er det ikke sånn her da at en får opp denne msconfigen hver gang windows starter da? Jeg var ihvertfall plaget med dette. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 start > kjør > msconfig > oppstart(startup) Er det ikke sånn her da at en får opp denne msconfigen hver gang windows starter da? Jeg var ihvertfall plaget med dette. Det kan du kryssa av for at du ikke vil ha den opp første gangen du restarter maskinen. (Huff, dette ble litt rotete) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Vær forsiktig med msconfig, trykker du feil kan du fjerne noe som trengs for å boote, og det er jo litt leit... Lenke til kommentar
Strend Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan også ta en titt på http://www.blackviper.com/ Her finner du guide til hvilke prosesser som gjør hva og som kan slå's av. (Til winXP og 2k) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vær forsiktig med msconfig, trykker du feil kan du fjerne noe som trengs for å boote, og det er jo litt leit... men det er ikke boot.ini han skal fikse på Det er siste tab-en(oppstart) han skal røre, men for all del hold deg unna boot.ini hvis du ikke vet hva du gjør. System.ini bør du også holde deg unna.... msconfig fungerer best, ingen vits å legge inn flere programmer enn nødvendig. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det kan du kryssa av for at du ikke vil ha den opp første gangen du restarter maskinen. (Huff, dette ble litt rotete) Jau, dette kan stemme. Men jeg mener å huske at jeg da måtte jeg enten velge å resette endringen min, eller så ville meldingen dukke opp hver gang?? Ihvertfall; jeg fant ikke ut av det og kjørte regcleaner istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå