Illuminant Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) jeg la inn windows på nytt nå nylig men det hjalp ikke og får sånne "windows instant messaging" meldinger med diverse propaganda og f###skap som er usansynlig iriterende. Det er sånne grå bokser som kommer på skjermen selv om jeg ikke er på internett explorer, ligner på vanlige feilmeldinger i windows. Jeg har prøvd både spybot og addaware men ingen nytte... noen som vet noe om dette? det tar linja mi Endret 28. april 2004 av Sjef. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg la inn windows på nytt nå nylig men det hjalp ikke og får sånne "windows instant messaging" meldinger med diverse propaganda og f###skap som er usansynlig iriterende. Det er sånne grå bokser som kommer på skjermen selv om jeg ikke er på internett explorer, ligner på vanlige feilmeldinger i windows. Jeg har prøvd både spybot og addaware men ingen nytte... noen som vet noe om dette? det tar linja mi Avinstaller windows messenger Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 tenker du på windows versjonen av MSN messenger? den iriterende greia har jeg aldre klart å fjerne... . Noen som vet hvordan? og er det noen sjansje for at det er den, man må jo være pålogget Lenke til kommentar
reybr Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 tenker du på windows versjonen av MSN messenger? den iriterende greia har jeg aldre klart å fjerne... Det er nok ikke Windows Messenger det er snakk om her, men du kan enkelt avinstallerede den fra Kontrollpanel -> Legg til / fjern programmer -> Legg til / fjern Windows-komponenter. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 takk! fant noe herk med norman også(norman, tro det eller ei) så nå skal det hjelpe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå