Supervisor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som har erfaring med denne strømforsyningen? http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=ASP500WPLBLU Er den bedre en min Chieftec 360W eller er det i samme gruppe som Qtec, dvs. ? Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 har sitt en HELT lik PSU, men det va vist Lepont, vet ikke om det er den samme men. Prisen va usannsynlig lav her.. gl Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Minner hvertfall veldig mye om denne her Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jeg fant en omtale og den er meget positiv Se >>HER<< Jeg tror jeg skal bestille en... nyttig å ha nå når nye skjermkorter kommer... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fy faen den var billig, betalte selv 1045,- for min Mist 550w. Se om du klarer å finne noen som har den, eller noen tester. Kan jo hende at den bråker noe veldig. Kan jo også hende at den bare er feilpriset... Lenke til kommentar
Globe Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Noen som har erfaring med denne strømforsyningen? http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=ASP500WPLBLU Er den bedre en min Chieftec 360W eller er det i samme gruppe som Qtec, dvs. ? Du kan jo lese litt her og der Sitter personlig med en Qtec 550w forløbig siden min gamle tok kvelden.. Den yter greitt nokk den.. er ikke misfornøyd til den prisen men det er jo bedre kvalitet ute å går Edit: tweakzone.nl ga den PSU'en 9.5 av 10 Endret 28. april 2004 av Globe Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Wow, Databutikken har flere modeller Se Aspire ATX-AS500W 3 FAN Aluminium Silver 520W ATX Edit: Den er bestilt. Endret 29. april 2004 av jokab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå