Zjaxy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg er kjempe fornøyd med mitt chieftec. Stille 360w psu og allting... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det jeg hadde fungerte greit nok. Men når vcore og vdimm økte sank spenningen på 12v og 3.3v altfor mye. Skal du overklokke blir den psu'en som sitter i chieftec kabinettene litt for daff... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er vel ikke noe galt med det , men det er liksom noe du ser overalt. Ja, det kan så være... men han som starta tråden ville vel egentlig bare ha et kabinett som skulle være et kabinett... Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Gå for chieftec du! Da får du et solid kabinett samtidlig en 360w psu. Da kan du kjøpe deg noe annet fint for de 1000kr som du har igjen Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kjøpte et Thermaltake Xaser III Lanfire, med en NorthQ 400W PSU. MAKAN til skuffelse! Dårlig plass i kabinettet, det bråkte noe aldeles forferdelig i viftene og den viftestyringen var verdt nada. I tillegg gikk det ikke an å slukke lyset i temperaturdisplayet, bare slå av teksten(!) En annen ting var PSUen, den skulle være såkalt "silent". Den bråkte mer enn min gamle Chieftec 360W PSU, pluss at den ikke klarte å levere nok power slik at PC-en slo seg av med ujevne mellomrom. Det hele endte med at jeg returnerte skiten og fikk meg et Chieftec Dragon kabinett m/ vindu i stedet! Med pengene jeg hadde til overs (Thermaltake ER dyrt) kjøpte jeg Sunbeam Rheobus viftestyring og kunne ikke vært mer happy. Så jeg kan trygt anbefale Chieftec foran Thermaltake Xaser III Lanfire. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) jeg syns du burde velge chieftec.. på pcutstyr.no selger de den med 360w psu får 750 spenn.. kjøpte mitt derifra.... hvis han har 2000 spenn å bruke på kabinett så kjøper han seff lian li ikke chieftec. Har ikke så mye å si, så lenge man ikke kjøper premodda eller chieftec Hva er så galt med Chieftec da? 1. Det er stygt (liker ikke fronten og de føttene selv om de gjør kabinettet mer stødig) 2. Det er tungt! 3. Alt for dyrt i forhold til det man får! EDIT: Glemte et pungt Endret 30. april 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om du har litt over 2000,- til rådighet burde du kjøpe et Lian Li PC60-serien (ca. 1300,-) og en Mist 480W PSU (ca. 900,-), drømmeopplegg. Kjøpte det samme for noen dager siden og er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om du har litt over 2000,- til rådighet burde du kjøpe et Lian Li PC60-serien (ca. 1300,-) og en Mist 480W PSU (ca. 900,-), drømmeopplegg.Kjøpte det samme for noen dager siden og er strålende fornøyd! Slenger meg på og anbefaler det jeg også! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Chieftec er jo helt greie kabinetter! 1000kr vs ~2000kr for et lian li. Da kan du spare resten av pengen til ny hw Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Forøvrig er mye av kabinettene der ute (blant annet Thermaltake) modifiserte Chieftec kabinetter... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 kjøp deg Chieftec! også sparer du de 1000 kronene og visst du sparer 4000 til da så har du jo Nvidia 6800!!!! Lenke til kommentar
eNix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ville ha godt for termaltake 3. har faktisk den samme thermaltake 3 bare i blå farge. er utrolig fornøyd med den. litt tungt er det Lenke til kommentar
Cpt_Monty Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg vet i alle fall at det Thermaltake kabinettet er rå bra!!! En venn av meg har det. Den er lett som en fjer og det følger med justering for vifter. Et supert LAN kabinett, men hvis det bare skal ligge inne hos deg å støve ville jeg gått for chieftech. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ville gått for chieftec, liker ikke utsende til thermaltake. Enig.... Chieftec Lenke til kommentar
lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er vel ikke noe galt med det , men det er liksom noe du ser overalt. som snekker'n sier, det er jo ikke noe galt med chieftec kabinetter. det er bare at nesten alle har chieftec, det blir liksom så kjipt når nesten alle har det. hvis du modder et chieftec kabinett så er det 80% sikkert at noen andre har modda det likt eller nesten likt som deg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 5 grunner til å gå for Chiftec: 1. Litt mindre 2. Mindre støy 3. Bedre potensial for modding 4. Bedre kjølingsløsning (Faktisk) 5. Og seff billigere 5 grunner til å gå for ThermalTake 1. Penere 2. Lettere 3. Bedre plass 4. Følger med 7 lydløse (drit) vifter 5. Viftestyring. Noe som er unødvendig siden viftene som er der er lydløse uansett Jeg har hatt både Chiftec og ThermalTake og må si meg mest fornøyd med Chiftec! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvorfor ikke gå for et raidmax kabinett til 500 spenn som er mye tøffere enn termaltake + at det er mye billigere, dette finner du her Herhar du en helt grei strømforsyning til kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå