Redeemer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 AK79D-400 MAX Mainboard Socket-A nForce2 U400 ATX Audio LAN Raid IEEE1394 SATA Retail Hvilket hk er dettte, noen forslag? Fant det som et billig demo vare kort Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Her har du kortet ditt: AOpen AK79D-400 Max nForce 2 Motherboard Her er en test: http://www.atruereview.com/AOpen/index.php Her er hjemmesiden til kortet: http://english.aopen.com.tw/products/mb/AK79D-400Max.htm Endret 28. april 2004 av torkelma Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Du er en engel! Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Eneste jeg la merke til var at den var kresen på ram. Men det fikses. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har "lillebroren" til dette kortet og kan skrive under på at minneproblemene finnes. Jeg har geil minne kjøpt på psdata og kan ikke kjøre de instillingene som står på minnebrikkene, da klikker alt i ett sett. Setter jeg de på 2,5 fremfor 2.0 så kan maskinen stå på i flere uker med 100% load. (kjører d2ol). Så lenge du har bra minnebrikker så er kortet å anbefale. digg med aopen som har plassert ide kontaktene vertikalt. Passer så bra sammen med harddiskmonteringen i lianli kabinettet mitt Slipper å vri å vrenge på kabelen. Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Leste på minne informasjon på hjemme siden demmes. Virket som om det funka bra med twinmios 512 // 2 * 256. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Leste på minne informasjon på hjemme siden demmes. Virket som om det funka bra med twinmios 512 // 2 * 256. De allerfleste hovedkort fungerer fint med kvalitetsram (TwinMos og oppover). Styr unna NoName. Jeg har et krevende kort (Asus A7N8X-E), og har aldri hatt problemer med mine twinmos brikker (jeg klokker ikke ramen....foretrekker et stabilt system fremfor noe som ikke virker (over tid)). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå