DevN Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Håper på raskt svar, da jeg muligens ikke vil bli sett her på en god stund etter en gang i dag. Ønsker å sette en minimum størrelse på en form, så kom over to koder da. En enkel og kort kode, men da "flimrer" formen. Altså den låser seg ikke på størrelsen, den går tilbake til minimum størrelsen hvis man trekker den mer sammen. En annen kode brukte en module, mye større funksjon. Den funket ganske greit, men da måtte formen avsluttes vha X-knappen, jeg vil også at den skal kunne avsluttes fra Fil - Avslutt. Det var altså denne koden. Noen som kan gi meg en løsning? EDIT: Skrivefeil. Endret 28. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Du må Unhook'e formen får du end'er. Legg til en knapp og en timer. Sett interval til 1 og enabled til false og paste denne koden inn: Private Sub Command1_Click() Unhook Timer1.Enabled = True End Sub Private Sub Timer1_Timer() End End Sub Det funka ikke hvis du end'a rett etter så et lite mellom rom var nok. Hvertfall her Edit: Takk for en god resize kode! Endret 28. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk for hjelpen, funka nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå