Plukk Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 QUOTE (jke @ 28/04/2004 : 15:44) ok tror ikke den stod på mer en kanskje 10 sekunder 10 Sekunder er akkurat 9 sekunder for lenge til at du kan ødelegge cpuen jeg hadde en p4 som ble god og varm en dag da jeg glømmte av å plugge i strømmen til vifta, men den overlevde. Tror nokk dessverre for din del at den der er ødelagt, men du bør jo altids teste den først da....har du skaffa deg ei skikkelig vifte nåda? Vet ikke hvordan det er med Socket A prosessorer, men jeg kjørte nå min P4C 3,0Ghz med kjøler på uten vifte, hadde vært inne i windows i et par minutter før jeg fikk alarm på varm CPU, så jeg skrudde av. Hadde selvfølgelig glemt strøm til vifta, men prosessoren ble jo aldri varmere enn 65 grader og den lever fortsatt. Fikk jo hakeslepp når jeg fant ut at strømmen til vifta var av, og at jeg hadde vært inne i windows relativt lenge uten at CPU var ødelagt! Hold alle muligheter åpne! Lenke til kommentar
jke Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Skulle anta at en recoveryCD for et hovedkort ikke vil virke i det hele tatt hvis du bytter til et annet hovedkort,men er ikke helt sikker. Men slik er det ihvertfall hos meg, som har en HP maskin. ok tror jeg prøver først med en annen cd Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 En recoverycd har jo drivere ferdig installert. Feil chipset drivere vil gjøre systemet enten ustabilt eller totalt ubrukelig. Legg in windows på nytt. DrE Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 saken er at uten vifte så brenner begge prosessorer opp men med ribbe så kan det ungåes hvis ribben er god nok, er det en liten ribbe med bråkende vifte som ikke går så vet jeg ikke hvordan det kan gå Lenke til kommentar
jke Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jeg fant feilen.den ville ikke kjøre med min kingston ram.kan jeg på en måte få en oppdatering sånn at den vil virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå