bleidd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Var mest fornøyd med min T610. Hadde den bare 7-8 mnd før jeg solgte den til fordel for en P900 som jeg har enda. Angrer! P900 er finfin altså, men rett og slett for mye dill. Det jeg savnet på T610 var mer minne og mulighet for mp3/wav som ringetoner og meldingslyder. Lurer nå på å kjøpe meg K700 i stedet, men avventer litt på nyheter om "ekte" 3G i Norge og det nettets telefoner først. (Hva kan jeg få for en P900 med noen små slitemerker på skjermen..?) Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 t610 uten tvil. første resultatet brukerne så av fusjonen mellom sony og ericsson hvis jeg ikke husker feil? kanskje noe med at telefonen hadde "alt" da den kom ut.. jeg løpte iallfall og kjøpte Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Min Nokia 6610 har jeg vært kjempefornøyd med. Har hatt den i over to år nå og har ikke hatt lyst på ny telefon før jeg begynte å studere S700i nærmere i midten av september. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 3510i 4EVA! har bare hatt den egentli, menne den har falt i basseng fllere ganger og overlevd:D Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nokia 3210 Er den suverent beste telefonen jeg har hatt Ellers er jeg veldig fornøyd med min P 910 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hmmm...så var det min tur da! vanskelig egentlig, siden jeg ALDRI blir fornøyd! men mine 3 uker snart med 6600 er overaskende gått utrolig knirkefritt!!! kjøpte den fordi jeg venter på å få 6630 i posten, som allerede er betalt! Hmmm... så det må bli 6600 jeg stemmer på nå. den er jo mye mindre enn jeg har gått og trodd i et helt år så feil kan man vist ta! for denne er 18ènde mobilen jeg har hatt.....snodig jeg ikke har kjøpt den før nå!? men min mann skal overta den når jeg får 6630...så den blir her i huset! (ellers selger jeg de som regel etter 8 ukers bruk...da er jeg ****lei) men blir ikke lei 6630 , minnekortet ligger her allerede å venter...512 gamp! Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjærligheten min må vel gå til min kjære SE Z1010. Telefonen har de funkjonene jeg setter pris på og er en passe størrelse for oss med litt store hender. Jeg vil også gi + for rask WAP, videotelefoni og Memorystick Duo ( Maks 128MB) Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den beste telefon jeg har hatt er uten tvil siemens m50. Var vel nesten et hastverkskjøp, men den fungerte utrolig bra. Brukte den som fotball på et steingulv ved et par anledninger uten at den tok skade av det Solgte den til sjefen til fattern for 800 når m55 kom Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Siemens C55, den hadde fått seg mange tura ned trappa, virka hele tia... Den beste jeg har brukt! ;] Lenke til kommentar
trn238 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Uten tvil SE S700i. En definitivt knall mobil!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå