E.T Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Heisann! lurer på om noen vet hvordan jeg gjør sånn at noen fyller ut et skjema, trykker på "send" knappen sånn at jeg får det Har lagd skjema med knapper og alt.. men vet ikkke hva koden for å få det de skriver inn til å bli sendt til min E-mail.. Noen som kan hjelpe? Takker for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Litt feil kategori kanskje? Her må du nok til med PHP/ASP eller lignende vil jeg tro Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du støtte for php? hvis se på mail() funksjonen tips: php.net Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skjema ferdig i tabell <form method="post" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]"> <!-- husk å sette inn din egen adresse her --> <input type="hidden" name="subject" value="Kontakt"> <input type="hidden" name="returnurl" value="fullfort.html"><!--- Husk å endre denne til din egen "Takk, mailen er nå sendt"-side --> <table> <tr> <td> Navn: </td> <td> <input name="Name" type="text" size="35" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td> E-post: </td> <td> <input name="E-mail" type="text" size="35" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td> Emne: </td> <td> <input name="Emne" type="text" size="35" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td valign="top"> Melding: </td> <td> <textarea name="Melding" cols="30" rows="20" id="Melding" class="skjema"></textarea> </td> <tr> <td></td> <td> <input type="submit" value=" Send " class="skjema"> <input type="reset" value=" Tøm skjemaet " class="skjema"> </td> </tr> </table> </form> Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 hmm... funka ikke.. kom opp sånn error =/, tror det er noe med E-postserveren? Jeg har .com domene med en server.. vet du hvordan jeg bruker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå