lperik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 En kamerat av meg har 2x512MB twinMOS brikker (winbond) som er kjøpt for ca 1år siden og vi lurte på om disse muligens var BH5.. hvordan kan man sjekke dette, og lagde i det hele tatt twinmos brikker med BH5? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 det står på minne brikkene på di små "dingse bomsene".... men det står helt til slutt av de.... jeg har cl2 tror jeg.... husker ikke helt Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) BH-5 IC: Ble de kjøpt for et år siden er det stor sjanse for at de har BH-5 (isåfall kan han si fra til meg om han vil selge de for en billig penge ). Og en ting... Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Sorry mac. Endret 28. april 2004 av Endre Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fy da Endre. Men hva er meningen med BH-5 ram? er det noe spesielt med de? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Brikker med BH-5 klokker bra med lave timings, bedre enn CH-5 som Winbond gikk over til å produsere fordi det var billigere. Endret 28. april 2004 av Endre Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Akai! da skjønner jeg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 BH-5 IC: http://atomoc.hp.infoseek.co.jp/img/pc/mem...nd_bh-5_c_s.jpg Ble de kjøpt for et år siden er det stor sjanse for at de har BH-5 (isåfall kan han si fra til meg om han vil selge de for en billig penge ) Ok, da stikker jeg innom han og sjekker en tur. Og har allerede hørt med han om jeg kan kjøpe de om det er BH5 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Nevnte jeg at det er skikkelige drittbrikker? Men, om jeg får de veldig billig kan jeg kjøpe, kunne være greit med 1GB i PC-en til bestemora mi. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Nevnte jeg at det er skikkelige drittbrikker? Men, om jeg får de veldig billig kan jeg kjøpe, kunne være greit med 1GB i PC-en til bestemora mi. Hehehehe, riiiiight Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Greit. Jeg får nøye meg med de fire BH-5-brikkene jeg har og de to jeg snart får. De er riktignok bare 256MB, men 256MB klokker bedre enn 512MB. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Nevnte jeg at det er skikkelige drittbrikker? Men, om jeg får de veldig billig kan jeg kjøpe, kunne være greit med 1GB i PC-en til bestemora mi. Heheheh, jaada den kjøper han nok! Og hvis han kjøper den kan du kjøpe BH-5brikkene Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Greit. Jeg får nøye meg med de fire BH-5-brikkene jeg har og de to jeg snart får. De er riktignok bare 256MB, men 256MB klokker bedre enn 512MB. Endre, du kan virkelig kunsten å vekke misunnelsen blandt andre forumbrukere.... Vel vel, får nøye meg med mitt Geil Utra Platinum pc4000 par jeg da... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå